| |
|
Radarový senzor pro adaptivní tempomat
Rous, Petr ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá implementací radarového senzoru pro systém adaptivního tempomatu. V jejím rámci jsou diskutovány použité technologie a postupy, zdokumentován postup implementace zpracování signálu pro daný účel a testování systému na nasbíraných reálných datech. Jako senzor byl využit radarový modul AWR1843 od společnosti Texas Instruments Inc., který reprezentuje aktuálně velmi populární technologii radarů s milimetrovou vlnou. Výsledkem práce jsou dvě aplikace zpracovávající radarová data. Jednou z nich je prototyp aplikace adaptivního tempomatu vizualizující data a druhou je firmware radarového modulu provádějící zpracování signálu přímo na čipu v reálném čase.
|
|
Rekonstrukce železniční stanice Nedvědice
Rous, Petr ; Kroupa, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční stanice Nedvědice. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje, rekonstrukci železničního svršku a spodku. Ve stanici je navrženo poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále je součástí práce řešení železničního přejezdu a přechodu. V rámci rekonstrukce bude navrženo nové odvodnění.
|
|
Radarový adaptivní tempomat
Rous, Petr ; Široký, Adam (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá radarovým adaptivním tempomatem. Cílem práce je implementace programové logiky adaptivního tempomatu. Popisuje základní postupy zpracování radarového signálu i různá úskalí, k nimž dochází. Zabývá se také metodami, jež jsou využity pro detekci objektů radarem. V rámci práce jsou také srovnány dva použité radarové moduly podle jejich vhodnosti k využití jako senzory adaptivního tempomatu. Implementovaný systém je nakonec otestován použitím dat nasbíraných v reálném silničním provozu.
|
|
Radarový senzor pro adaptivní tempomat
Rous, Petr ; Zemčík, Pavel (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá implementací radarového senzoru pro systém adaptivního tempomatu. V jejím rámci jsou diskutovány použité technologie a postupy, zdokumentován postup implementace zpracování signálu pro daný účel a testování systému na nasbíraných reálných datech. Jako senzor byl využit radarový modul AWR1843 od společnosti Texas Instruments Inc., který reprezentuje aktuálně velmi populární technologii radarů s milimetrovou vlnou. Výsledkem práce jsou dvě aplikace zpracovávající radarová data. Jednou z nich je prototyp aplikace adaptivního tempomatu vizualizující data a druhou je firmware radarového modulu provádějící zpracování signálu přímo na čipu v reálném čase.
|
|
Radarový adaptivní tempomat
Rous, Petr ; Široký, Adam (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá radarovým adaptivním tempomatem. Cílem práce je implementace programové logiky adaptivního tempomatu. Popisuje základní postupy zpracování radarového signálu i různá úskalí, k nimž dochází. Zabývá se také metodami, jež jsou využity pro detekci objektů radarem. V rámci práce jsou také srovnány dva použité radarové moduly podle jejich vhodnosti k využití jako senzory adaptivního tempomatu. Implementovaný systém je nakonec otestován použitím dat nasbíraných v reálném silničním provozu.
|
|
Rekonstrukce železniční stanice Nedvědice
Rous, Petr ; Kroupa, Jan (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční stanice Nedvědice. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje, rekonstrukci železničního svršku a spodku. Ve stanici je navrženo poloostrovní nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice. Dále je součástí práce řešení železničního přejezdu a přechodu. V rámci rekonstrukce bude navrženo nové odvodnění.
|
| |