Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zjednodušené 2D zobrazení elektromagnetického pole pohonu s indukčním motorem
Nečesaný, Jakub ; Škramlík, Jiří ; Jehlička, Vladimír
Tato práce je zaměřena na modelování a analýzu elektromagnetického pole uvnitř a vně trolejbusu 21 TR. Výpočet je uskutečněn pro dva typy polovodičových spínacích prvků. Je hodnocen nežádoucí vliv na slaboproudé a telekomunikační zařízení v blízkosti. Je také určeno lokální maximum magnetického pole a jeho konvergence. Výsledek je porovnán s příslušnými normami a konkrétním měřením na vozidle.
Numerické modelování magnetického pole uvnitř a vně trolejbusu
Nečesaný, Jakub ; Škramlík, Jiří
Příspěvek se zabývá numerickým modelováním magnetického pole uvnitř a vně trolejbusu 21Tr se stejnosměrným pohonem a silovými polovodičovými prvky GTO resp. IGCT na základě experimentálně naměřených hodnot. Výpočty jsou provedeny v numerickém programu Quickfield. Související problematika přiřešení je rovněž v příspěvku diskutována.
Metody výpočtu šíření hluku, vibrací a elektromagnetického vlnění
Budek, P. ; Jehlička, Vladimír ; Nečesaný, Jakub
Při vývoji nového dopravního prostředku je v současné době kladen legislativou velký důraz na co nejnižší hladiny hluku a intenzity elektromagnetického vlnění vně i uvnitř vozidel veřejné dopravy z hlediska emisí těchto veličin v životním prostředí a působení na člověka. Proto se pro splnění předepsaných limitů a zejména pro snížení nákladů na výrobu prototypu a eventuálních dalších konstrukčních úprav, snaží konstruktéři maximálně využít počítačových simulací již v průběhu této vývojové etapy. Příspěvek pojednává o využití softwareových prostředků pro predikaci hluku a elektromagnetického vlnění v dopravních prostředcích a popisuje skloubení experimentálních měření s teoretickými výsledky matematické simulace spolu s tvorbou modelů.
Výpočtová simulace hluku a elektromagnetického vlnění v prostředcích MHD
Budek, P. ; Chmelíček, M. ; Jehlička, Vladimír ; Nečesaný, Jakub
Při vývoji, konstrukčních změnách nebo použití nových zařízení vyvstávají mimo jiné i problémy v oblasti hluku, vibrací a elektromagnetického rušení. Cílem je identifikovat jejich zdroje, ověřit jejich vlivy a najít metody pro jejich eliminaci.
Porovnání magnetického pole vně a uvnitř trolejbusu 21 Tr řízeného GTO nebo IGCT tyristorem
Nečesaný, Jakub ; Doležel, Ivo
Příspěvek je věnován modelování a anylýze magnetického pole vně a uvnitř trolejbusu 21 Tr. Výpočty jsou provedeny zejména pro režim urychlování při řízení motoru dvěma polovodičovými prvky GTO a IGCT. Velikost pole se zkoumá především v oblasti, kde má hlavu stojící nebo sedící člověk. Zde se určují jeho nejvyšší dosažené hodnoty. Porovnány jsou rozdíly mezi maximy obou polí. Pozornost je zaměřena i na geometrickou konvergenci řešení

Viz též: podobná jména autorů
4 Nečesaný, Jaroslav
4 Nečesaný, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.