|
Návrh cyklostezky Havířov – Žermanice
Kolísek, Radomír ; Matuszková, Radka (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh trasy cyklostezky mezi Havířovem a Žermanicemi. Úkolem bylo navrhnout chybějící cyklostezku, která povede mimo zatížené komunikace. V současnosti je stezka vedena částečně po silnici III/4735, kde je vysoká intenzita cyklistické i automobilové dopravy. Pro účastníky silničního provozu je nynější stav nebezpečný. Navržená trasa vede podél řeky Lučiny a je rozdělena na dva úseky. Na každém úseku je vytvořeno několik variant, jedna je vždy vybraná a detailně rozpracovaná. Stezka je navržena v souladu s platnými normami.
|
|
Přestavba křižovatky náměstí Míru v Brně
Kolísek, Radomír ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na řešení problému křižovatky se smyčkou tramvaje na náměstí Míru ve městě Brně. Práce dokládá provedení inženýrského průzkumu a navržení šesti základních variant stavebního řešení. Vybrána byla varianta přemísťující tramvajovou smyčku severozápadně, která je technicky zpracována a doložena textovou a výkresovou dokumentací.
|
|
Přestavba křižovatky náměstí Míru v Brně
Kolísek, Radomír ; Veselý, Josef (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na řešení problému křižovatky se smyčkou tramvaje na náměstí Míru ve městě Brně. Práce dokládá provedení inženýrského průzkumu a navržení šesti základních variant stavebního řešení. Vybrána byla varianta přemísťující tramvajovou smyčku severozápadně, která je technicky zpracována a doložena textovou a výkresovou dokumentací.
|
|
Návrh cyklostezky Havířov – Žermanice
Kolísek, Radomír ; Matuszková, Radka (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší návrh trasy cyklostezky mezi Havířovem a Žermanicemi. Úkolem bylo navrhnout chybějící cyklostezku, která povede mimo zatížené komunikace. V současnosti je stezka vedena částečně po silnici III/4735, kde je vysoká intenzita cyklistické i automobilové dopravy. Pro účastníky silničního provozu je nynější stav nebezpečný. Navržená trasa vede podél řeky Lučiny a je rozdělena na dva úseky. Na každém úseku je vytvořeno několik variant, jedna je vždy vybraná a detailně rozpracovaná. Stezka je navržena v souladu s platnými normami.
|