Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
České malé a střední podniky a efektivita jejich PPC marketingu
Zachová, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Hlaváček, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá tématem vyhodnocování efektivity digitálního marketingu; konkrétně zkoumá problematiku Pay-per-click inzerce na vzorku malých a středních podniků v České republice. Diplomová práce přináší pohled na moderní i již zastaralé praktiky, které se používají k vyhodnocování úspěšnosti PPC reklamy a spojuje tuto problematiku také s příbuzným tématem atribučního modelování. Toto téma představuje v současnosti velmi důležitou oblast pro online marketéry hlavně z důvodu velmi rozšířeného používání tzv. "last-click" atribučního modelu, který mnohdy není schopen spravedlivě přisoudit váhu všem kanálům na cestě zákazníka ke koupi. V praktické části práce je proveden kvalitativní výzkum formou hloubkových intervií, který dává pohled na současné praktiky měření úspěšnosti online marketingu a atribučního modelování z pohledu českých malých a středních podníků a digitálních agentur. Výsledky zkoumání přinášejí pohled na to, v jakém stavu rozvoje se momentálně měření a atribuce PPC v České republice nachází.
Vývoj aplikací na platformě Meteor
Hlaváček, Josef ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Práce se zabývá popisem platformy Meteor a návrhem a vývojem aplikace na této platformě. Cílem práce je přiblížit čtenáři technologie pro vývoj real-time webových aplikací, popsat vývoj webové aplikace v Meteoru s využitím metodiky MMSP a udat doporučení pro vývoj aplikací v Meteoru. První část práce se zabývá popisem real-time webových javascriptových aplikací, platformou Node.js, javascriptovými frameworky Mojito, Derby a Meteor. Praktická část práce popisuje návrh a vývoj aplikace za použití metodiky MMSP a vysvětluje použití jednotlivých komponent a nastavení architektury aplikace. V závěru jsou udána doporučení, pro které typy aplikací je Meteor vhodný a zhodnocení využití metodiky MMSP pro vývoj aplikací v Meteoru. Výstupem a hlavním přínosem práce je kompletní aplikace Chute Achiever, která může sloužit pro výukové účely. Dalším přínosem práce je, že se jedná o první akademickou práci zabývající se platformou Meteor publikovanou na VŠE.
The Forms and Analysis of Product Placement
Hlaváček, Josef ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Vanek, Tomas (oponent)
The aim of this thesis is to describe marketing communication and product placement in the theoretical part, consequently analyze examples of product placement from the practice and last but not least also analyze the perception and examples of product placement based on the survey research. Therefore the thesis is divided into three main parts. The first, theoretical part, describes the marketing mix, concept of communication, communication mix, new forms of communication, integrated marketing communication, history of product placement, legal framework in the Czech Republic and the forms of product placement. The practical part then focuses on concrete examples of product placement in selected industries (namely TV shows and series, music videos, publishing and novels and computer games) followed by real offers of product placement in the Czech market -- concretely offerings within TV shows of Czech TV channels of Česká televize, Nova and Prima. The third part of the thesis analyses perception of product placement and examples of good and bad product placement based on personal questionnaires. In conclusion, there is an evaluation of the presented information and overview of the survey findings.
Získávání a výběr studentů pro obor International Management/CEMS a analýza demotivačních faktorů
Hlaváček, Josef ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Pauknerová, Daniela (oponent)
Cílem této práce je charakteristika procesu získávání a výběru studentů pro obor International Management/CEMS na Vysoké škole ekonomické v Praze a analýza demotivačních faktorů odrazujících od volby tohoto oboru. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, tedy části teoretické a části praktické. Teoretická část popisuje obecné základy motivace, motivaci ke studiu, získávání a výběr studentů. V praktické části je nejprve nastíněn profil oboru International Management/CEMS a způsob získávání a výběru studentů a poté dochází k analýze demotivačních faktorů vycházející z dotazníkového šetření. V závěru jsou informace shrnuty a jsou navrženy postupy pro zlepšení s výhledem do budoucnosti.
Facebook API
Hlaváček, Josef ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Mittner, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím Facebook platformy při tvorbě webových aplikací. Práce je rozdělena do pěti kapitol, první tři z nich lze sloučit do teoretcké části a zbylé dvě do praktické. První kapitola se zabývá webovými API v obecné rovině, osvětluje základní komunikační metody. Druhá kapitola pojednává o architektuře a jednotlivých API Facebooku, FQL a možnostech platformy. Ve třetí kapitole jsou popsány vývojářské nástroje Facebooku, představení frameworku CakePHP a průběh založení a nastavení aplikace pro vývoj. Ve druhé části jsou teoretické poznatky prvních tří kapitol využity v praxi při návrhu a vývoji facebookové aplikace postavené na frameworku CakePHP. Cílem práce je utřídit základní informace potřebné pro vývoj facebookových aplikací, popsat vývoj takových aplikací od návrhu po spuštění a navrhnout doporučení pro vývoj a provoz dalších aplikací. Výstupem práce je funkční facebooková aplikace, která slouží jako marketingová podpora webu hlasitě.cz.

Viz též: podobná jména autorů
25 HLAVÁČEK, Jan
22 Hlaváćek, Jiří
6 Hlaváček, Jakub
25 Hlaváček, Jan
4 Hlaváček, Jaroslav
22 Hlaváček, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.