Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Legální a ilegální způsoby konkurenčního boje při obchodování na internetu
Linhardtová, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se věnuje problematice obchodování na internetu z hlediska legálních a nelegálních metod konkurenčního boje. První tři kapitoly práce se věnují teorii obchodování na internetu, možnostem pořízení internetového obchodu a legálním způsobům propagace těchto obchodů na internetu -- online reklamě. Druhá část se věnuje metodám provádění nekalého konkurenčního boje a typologii obchodů, které jsou těmito metodami nejvíce ohroženy. Závěrečná kapitola potom analyzuje prostředky, kterými se lze proti těmto nekalým metodám bránit, a to jak z perspektivy provozovatele internetového obchodu, tak z pohledu zákazníků těchto obchodů.
Projekt založení internetového obchodu
Kašparová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářské práce se zabývá tématem založení internetového obchodu. První část se věnuje zakládání internetového obchodu obecně: právními náležitostmi zakládání, webovými stránkami, vztahem k zákazníkům z pohledu práva, distribucí zboží a platebními možnostmi. V další části jsou popsány různé možnosti propagace na internetu. Další část se zabývá projektem založení internetového obchodu Tonermag.cz. Jsou zde popsány kroky, které vedly k jeho založení a také způsoby jeho propagace. Cílem práce je shrnout kroky a vytvořit postup k založení internetového obchodu.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá internetem jako prostředkem marketingové komunikace a propagace firem. Zahrnuje obecnou definici marketingové komunikace, integrované komunikace a online komunikace. Práce se také částečně věnuje významu internetu a jeho budoucnosti. Poskytuje přehled o aktuálním využití internetu jako média pro online prezentaci firem. Podrobněji se zabývá efektivní tvorbou webových stránek, grafickou a kontextovou reklamou, reklamou na sociálních sítích a online PR. Praktickou část tvoří popis využití internetu pro firemní propagaci a komunikaci u společnosti Clever Decision. Cílem této práce je zhodnocení internetu jako marketingového média, které se v současnosti stává stále oblíbenějším. Přínos pak tvoří doporučení pro společnost Clever Decision, která by měla zlepšit její internetovou prezentaci a zvýšit efektivnost marketingových aktivit.
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Svobodová, Jana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá procesem založení internetového obchodu v podmínkách České republiky se zaměřením na veškeré složky tvorby e-shopu od prvotního ujasnění cílů přes získávání živnostenského oprávnění až po zpřístupnění obchodu uživatelům. Dále je v práci popsáno, jakými způsoby lze internetový obchod efektivně propagovat a jaké mohou vzniknout komplikace při jeho reálném provozování. Praktická část práce analyzuje již zaběhnutý e-shop www.gastrocom.cz.
Podnikatelský plán malé a střední firmy
Haláková, Kateřina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Bakalářská práce popisuje proces založení podnikání v České republice. Věnuje se legislativním podmínkám spojeným se zahájením podnikání a poskytuje shrnutí stavu českého podnikatelského prostředí ve srovnání s dalšími zeměmi. Dále poskytuje informace o zásadách tvorby podnikatelského plánu, o jeho výhodách a důležitých náležitostech. Praktická část představuje podnikatelský plán vytvořený na základě konkrétního podnikatelského záměru.
Vývoj elektronického obchodu v dopravě
Mužíková, Marie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem mé práce je přinést přehled obchodovaných služeb na internetu v dopravě v České republice a jejich následné srovnání se zahraničím. Zaměřila jsem se především na vývoj elektronického obchodování v osobní dopravě, kde hlavními poskytovateli těchto služeb u nás jsou České dráhy, Student Agency a Magistrát hlavního města Prahy s projektem Opencard. Ve své práci uvádím podrobné informací o jednotlivých nabízených službách, jejich vývoj od počátku až do současnosti, zaměřuji se na postupy při nákupu a možnosti plateb. V průběhu práce shrnuji klady a zápory vybraných služeb, hodnotím prodeje služeb on-line v porovnání s jejich, dlouhou dobu jedinou, papírovou verzí. Na základě načerpaných poznatků jsem se pokusila zhodnotit kvalitu on-line služeb v dopravě, kde jsem jako směrodatná kritéria zvolila především jejich jednoduchost a přehlednost, které jsou důležitými pilíři v úspěšném rozvoji elektronického obchodování.
Internet jako prostředek komunikace a propagace firem
Tichopádová, Eva ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Internet je považován za významný přínos v historii rozvoje lidstva. Vytváří nejen určitý "prostor", kde lidé komunikují, dovídají se informace, ale slouží také jako prezentace firmám. Pro firmy již není nejdůležitější, aby se orientovaly na trhu, musí se také zviditelnit na internetu. Cílem této bakalářské práce je posouzení možností marketingu na internetu, neboť jeho výhod a nezbytností si je vědom každý dobrý manažer, který chce udržet krok s konkurencí. Práce je rozdělena na 2 hlavní části, a to teoretickou a praktickou. Teoretická část pojednává o významu internetu v rámci marketingu, marketingovém mixu a komunikačním mixu na internetu. Na základě teoretických poznatků je druhá část zaměřena na praktickou aplikaci a představuje možný návrh marketingových aktivit na internetu v určité firmě v budoucnosti.
Electronic business in Slovakia
Zelenayová, Petra ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo vymezení a analýza pojmu elektronický obchod konkrétněji jednu z jeho složek tzv. e-shop a následná aplikace na vybranou firmu. Práce je rozdělena do troch kapitol. Teoretická část je tvořena dvěma sekcemi. První kapitola charakterizuje pojem internet a s ním spojený činnosti, jako i analyzuje jeho vývoj, klady a zápory. Elektronický obchod je tématem druhý kapitoly. Pojem je vymezený všeobecně a následně jsou rozpracovány i jeho jednotlivé formy. Zahrnuje pozitiva jako i určité negativa, které sebou obchodování na internetu přináší. Praktická část bakalářské práce pojednává všeobecně o e-shope a je rozšířená o konkrétní příklad. V závěre je sumarizace zjištěných poznatků a možné doporučení pro firmy, které uvažují o internetovém prodeji.
Intenet as a means of communication and advertising firms
Vongrejová, Alena ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce byla schopnost praktického využití teoretických poznatků o tvorbě webové stránky na konkrétní firmu. Práce je složena ze tří kapitol. První kapitola vymezuje pojem internetová komunikace a konkrétněji rozebírá její jednotlivé součásti. Její druhá část se zabývá vývojem internetové komunikace a historií Internetu až po současnost. Druhá kapitola shrnuje informace získané o tvorbě internetových stránek a technologiích při nich použitých. Předkládá také kompletní proces návrhu a realizace internetové stránky firmy. Ve třetí kapitole je prakticky zpracován proces tvorby webové stránky vybrané firmy s jeho hodnocením a doporučenými změnami ze strany autora. Závěr obsahuje zhodnocení celé práce a vlastní názor autora na danou problematiku.
Information systems in the company Západoslovenská energetika, a.s.
Beraggová, Katarína ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práca sa zabýva podnikovými informačními systémy. V první části práce jsou charakterizovány základní pojmy, ktoré s touhle problematikou úzce souvisí. Dalčí část poskytuje struční pohled na aktuální situaci na slovenském trhu s informačnými systémy. V poslední částí je zachycené praktické využití informačných systémů a jejich vlastní hodnocení na príkladu konkrétního podniku působíciho v energetickém sektoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí56 - 65  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.