Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí46 - 55další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití cloudových aplikací v podnikání
Kilián, Richard ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce sleduje vývoj konceptu cloud computingu do dnešní podoby. V první části vymezuje cloud computing pomocí několika definic a shrnuje podstatné schopnosti této technologie. Druhá část uvádí případové studie použití cloudu v českých podnicích a hodnotí výhody a nevýhody konkrétního řešení. Třetí část prezentuje výsledky kvantitativního výzkumu provedeného na toto téma mezi IT pracovníky soukromého sektoru v České republice.
Analýza malého internetového obchodu a jeho propagace
Henschová, Kristina ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zabývá analýzou malého internetového obchodu Náušnice od Tintiny. Nejprve představí samotný e-shop a seznámí s jeho historií. Další kapitola je věnována modulárnímu webovému redakčnímu systému Prestashop, tento redakční systém je určen pro správu elektronického obchodu. Čtvrtá kapitola analyzuje internetový obchod. Zodpovídá následující otázky: Jak e-shop vidí zákazníci? Jak ho vidí návštěvníci? Jaká je cílová skupina? Jaká je cena a marže? Jaké jsou silné a slabé stránky e-shopu, jeho příležitosti a jeho hrozby? Znají e-shop vyhledávače? Následující kapitola je o propagaci e-shopu. K propagaci byla využita sociální síť Facebook, dále Sklik.cz a slevové portály. Šestá kapitola vyhodnocuje propagace a srovnává jejich úspěšnost. Poslední kapitola formuluje doporučení především pro zkoumaný e-shop. Tyto doporučení jsou však snadno aplikovatelné i na podobné malé e-shopy, které se dopouštějí podobných chyb.
An analysis of the internet marketing of the corporation STUDENT AGENCY with focus on railway transport
Valková, Pavla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce pojednává o komunikační strategii společnosti STUDENT AGENCY. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti podnikající na internetu, její zhodnocení a uvedení návrhů a doporučení. V teoretické části práce je všeobecně vymezené podnikání na internetu a další specifika klasického a internetového marketingu. Praktická část obsahuje vymezení podnikatelského prostředí společností, včetně analýzy trhu a konkurence. Práce okrajově informuje o ostatních aktivitách skupiny STUDENT AGENCY, které se mimo dopravy týkají i cestovního ruchu. V práci jsou představené základní nástroje komunikačního mixu firmy a jeho hlavní nedostatky. Přínosem práce je především komplexní pohled na firmu a její marketingovou komunikaci, který umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav a budoucí vývoj firemní strategie.
Internetové zdroje headhuntingových firem
Koblížková, Petra ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato práce se zabývá zdroji, které používají headhuntingové firmy pro výběr vhodných kandidátů. Nejdříve se čtenář v první kapitole seznámí s tím, jak headhuntingové společnosti fungují a jaké je zastoupení těchto firem na českém a světovém trhu. V následující kapitole jsou podrobně probrány nejdůležitější zdroje, které headhuntingové firmy používají, přičemž tyto zdroje byly rozděleny na skupiny aktivní a pasivní podle toho, zda kandidát práci aktivně sám hledá, nebo jestli je osloven headhunterem. V další kapitole je popsáno dotazníkové šetření, ve kterém autorka zkoumala, jaké jsou nejvyužívanější zdroje ze strany uchazečů o práci. Následně je vysvětleno, jak postupovat, aby se uchazeč stal pro headhuntera atraktivnějším, a jak si jeho zájem udržet. Výstupem této práce jsou pak doporučení optimálních zdrojů při vyhledávání kandidátů na různé pozice na základě porovnání zjištěných výsledků z dotazníkového šetření a metod, které využívají headhunteři.
Informační systémy MSP- aplikace ve společnosti STROJÍRNA Vehovský s.r.o.
Vehovská, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou informačních a komunikačních technologií, zejména pak jejich postavením ve společnosti a vlivem na světovou ekonomiku. Následně je práce zaměřena na funkcionalitu nejrozšířenějších aplikačních modulů informačních systémů a na podniky malé a střední velikosti, přičemž jsou zdůrazněny možnosti čerpání finanční podpory z fondů Evropské unie. Práce se orientuje na zavádění informačního systému v podniku a to jak z hlediska teoretického, tak následně praktického. Celý proces je předveden na příkladu společnosti STROJÍRNA Vehovský s.r.o. Závěrem hodnotím přínosy projektu, shrnuji závěry a vyvozuji důsledky zavedení ICT pro ostatní soudobé společnosti.
Analýza prostředí zoologické zahrady v Plzni a v Praze
Kuťáková, Michaela ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je analýza prostředí Zoologické a botanické zahrady města Plzně a Zoologické zahrady hlavního města Prahy. Práce je rozčleněna do tří kapitol. Úvodní kapitola je věnována vymezení základních pojmů nákupní atmosféry s přihlédnutím ke specifickému prostředí zoologické zahrady. Ve druhé kapitole jsou představeny vybrané zoologické zahrady. Závěrečná část práce přibližuje výsledky autorčina vlastního terénního a marketingového průzkumu, odhaluje silné a slabé stránky obou areálů a navrhuje řešení ke zlepšení spokojenosti návštěvníků.
Marketing and social networks
Danišová, Mária ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fungováním internetových sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely. Cílem práce je seznámit čtenáře o současných sociálních sítích a popsat postup zadávání reklamy na těchto stránkách. Autorka v závěrečné části shrnuje nabyté poznatky o marketingu a sociálních sítích a na základě dotazníkového šetření, které se týká sociálních sítí a reklamy na nich, jakož i vnímání tohoto typu marketingu spotřebitelem, dělá závěry o nejvhodnějším typu marketingu na sociálních sítích. Současně dává firmám doporučení o tvoření reklam na sociálních sítích podle výsledků dotazníkového šetření.
Internet jako prostředek proniknutí na trh
Kofroň, Jakub ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce pojednává o možnostech využití internetu při pronikání na zahraniční trh. Práce je na základě teoretických i praktických znalostí rozdělena na dvě základní části. První část prezentuje teoretické informace spojené s využitím internetu pro oblast podnikání. V druhé části je pozornost věnována využití teoretických znalostí v praxi. Praktická část je provázána zkušenostmi s vedením internetového marketingu a to na všech úrovních práce a obsahuje jak fakticky-teoretické informace, tak reálná data získaná od skutečných společností. Tato data jsou využita k vykreslení důležitých informací a slouží jako názorné ukázky. Cílem práce je stanovení optimálního postupu při pronikání společnosti na zahraniční trh prostřednictvím internetu.
Information system of creative economy
Martinková, Ivana ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Práce se zaměřuje na oblast kreativní ekonomiky a její rozvoj v rámci České a Slovenské republiky. Protože se jedná o poměrně nový fenomén, poskytuje přehled základních pojmů a poukazuje na důležitost kreativního sektoru. Dále jsou analyzovány problémy a rizika spojené s podporou dané oblasti. Za významný milník rozvoje kreativní ekonomiky je považováno vytvoření informačního systému, což je hlavním cílem této práce. Praktická část je věnována postupu vypracování systému a analýze programů dvou reálných projektů -- Košice EHMK 2013 a Přeshraniční klastrová iniciativa pro rozvoj kreativního průmyslu, na jejichž základě dochází k vymezení základních kroků postupu aplikovaných do praxe.
The relevance of e-learning courses on a labour market
Rešovská, Barbora ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Cílem bakalářské práce je zjistit konkurenceschopnost elektronických kurzů na trhu práce, a to, do jaké míry jsou zaměstnavatelé ochotni takové kurzy akceptovat. Jako zástupce elektronického kurzu byl vybrán vzdělávací portál Univerzita pre moderné Slovensko, který už přibližně dva roky nabízí svým studentům přednášky z ekonomického prostředí, ať už z prostředí Slovenské republiky nebo celosvětového. Teoretická část sestává z charakteristiky elektronického vzdělávání, jeho srovnání s prezenčním typem vzdělávání a představení jeho forem. Praktická část je věnována portálu Univerzita pro moderní Slovensko, jak i dotazníkovému šetření mezi jejími studenty a výzkumu možnosti uplatnit absolventský diplom této univerzity na trhu práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí46 - 55další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.