Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
B2B marketingová komunikace společnosti John Deere
Szabó, Attila ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem diplomové práce je vyhodnotit implementaci B2B marketingové strategie společnosti John Deere. V teoretické části diplomové práce se nejprve budu zabývat definováním základních předpokladů moderní marketingové komunikace. Potom se zaměřím na vymezení pojmu B2B marketing a s ním souvisejících marketingových strategií. Praktická část je zaměřena na charakterizaci průmyslového oboru zemědělské mechanizace a slovenského agrosektoru. Dále na představení dalších nástrojů B2B marketingové komunikace společnosti John Deere a popsat jejich fungování v praxi.
Marketingové strategie firmy Agroservis spol. s r.o.
Szabó, Attila ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii firmy Agroservis spol. s r.o. a navrhnout možná zlepšení. Teoretická část se zaměří na marketing, marketingové prostředí, nástroje marketingového mixu a komunikační nástroje. Druhá kapitola je věnována charakteristice společnosti a jejího okolí. Zabývá se situační analýzou, jejíž součástí je analýza trhu, zákazníků, konkurence a SWOT analýza. Třetí kapitola se zabývá analýzou distribuční, produktové, cenové a komunikační strategie. Na konci se nachází návrh na zlepšení současné strategie.

Viz též: podobná jména autorů
3 Szabó, Adam
4 Szabó, Andor
1 Szabó, Arpád
4 Szabó, Ákos
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.