Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Herní improvizace lidí s těžkým zrakovým postižením
Laňková, Renata ; Slavíková, Eva (vedoucí práce) ; Pilátová, Jana (oponent)
Ve své diplomové práci jsem psala o herních improvizacích lidí s v letech 2007 až 2008, jehož historii a náplni se věnuji v první části práce zrakovým postižením. Tyto improvizace se konaly v rámci divadelního kurzu těžkým Uvádím zde problematiku zrakového handicapu, jeho psychický dopad na osobnost. Druhá část práce je zaměřena na samotné aktéry s jejich specifickými potřebami, verbální a pohybové improvizace. Na závěr jsem reflektovala práci skupiny a popsala zkušenosti, které jsem z této dlouhodobé činnosti získala jakz pozice člena souboru, tak i sociálního pracovníka.
Jednání s vnitřním partnerem a cesta k dialogu
Šiková, Marcela ; Slavíková, Eva (vedoucí práce) ; Suda, Stanislav (oponent)
V práci si kladu za cíl popsat vliv Dialogického jednání s vnitřním partnerem, určujícího předmětu katedry autorské tvorby a pedagogiky, na svůj osobní růst. Chci konkretizovat proces a změny, jeho přesahy do praxe.
Komunikace a herectví v perspektivě mého života
Van Wagenenová, Kateřina ; Slavíková, Eva (vedoucí práce) ; Pokorná, Jaroslava (oponent)
V této práci se pokouším sledovat cestu svého života, ohlédnout se, získat perspektivu a zjistit, kde se nacházím a kam směřuji. Pokouším se formulovat, jak Dialogické jednání ovlivnilo můj život a profesi. Jaký pro mě mělo přínos. Pokouším se vyslovit a ujasnit si, co jsem se dosud naučila a na co jsem přišla v oblasti osobní i profesionální.
Consciousness of a rhytm
Šteidl, Tomáš ; Slavíková, Eva (vedoucí práce) ; Kroschlová, Eva (oponent)
V prvej časti práce sa autor Tomáš Šteidl opiera o esej Františka Mihuleho Rytmus a Rhythmos a na jeho základe sa snaží vysvetlit lingvistické a filozofické významy pojmu rytmus. Od filozofického chápania pojmu prechádza k divadelne praktickejšiemu termínu temporytmus, ktorý sa snaží vysvetlit v súvislosti s prácou E. J. Dalcroza alebo na príklade súčasného polského režiséra K. Lupu. Tretia čast práce je zameraná na reflexiu štúdia na KATaP rovnako ako semestrálnej stáže na londýnskej Rose Bruford College. Posledná štvrtá čast sa zaoberá priloženým dvd, na ktorom sú zachytené divadelné predstavenia Bratia Karamazovci, Na konci chodby a Nevinní.
Setkání s dialogickým jednáním v kontextu mně známých (i praktikovaných) duchovních cest
Samuhelová, Danica ; Vyskočil, Ivan (vedoucí práce) ; Slavíková, Eva (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se pokusila nahlédnout do hlubších souvislostí, které se otevírají během dialogického jednání s vnitřním partnerem. Vědomě jsem opomenula divadelní využití dialogického jednání, kterého jsem se dotkla jenom okrajově. Chtěla jsem v první řadě připomenout rovinu spirituální, která je při vstupu do dialogického jednání vždy otevřena a každému přístupna. Pro mě je dialogické jednání mostem mezi západním stylem pojímání reality a východním nahlížením do podstaty existence. Uvádím duchovní praktiky, které jsem sama zakoušela. Většinou prostřednictvím cvičení anebo intuitivním spojením skrze sny.
Byt či nebyt? Cesta k autorské prezentaci, fenomén bytového divadla
Feithová, Irena ; Komlosi, Alexander (vedoucí práce) ; Slavíková, Eva (oponent)
Anotace bakalářské práce Feithová Irena: ?Byt či nebyt?? Stručná charakteristika: Tato práce je založena na reflexi tříletého bakalářského studia na katedře autorské tvorby a pedagogiky. První část práce konkrétně reflektuje přípravy autorských prezentací, které jsou jedním z předmětů studia na katedře autorské tvorby a pedagogiky a další možné autorské plány do budoucna. Druhá část práce navazuje na část první a zabývá se specifikami fenoménu bytového divadla, konkrétně Bytového divadla Vlasty Chramostové a tendencemi současných umělců tento žánr následovat.
Autorská existence
Kafková, Martina ; Slavíková, Eva (vedoucí práce) ; Suda, Stanislav (oponent)
Práce je jakýmsi ohlédnutím ve dvou paralelních liniích: hledání sebe sama v uměleckých kruzích a hledání vlastního tvůrčího přístupu k životu a pedagogice. Práce má tři části. První mapuje prostředí, z něhož autorka pochází. Ve druhé nás autorka provází obdobím hledání a snahy porozumět sama sobě. Třetí, integrující část se snaží o zachycení přítomnosti jakožto výchozího bodu pro práci s hlasem a hlasovou pedagogiku.
Divadlo jako pedagogický koncept
Tóthová Fišerová, Irma ; Vyskočil, Ivan (vedoucí práce) ; Slavíková, Eva (oponent)
V této mojí diplomové práci se snažím o rozkrytí jednotlivých etap mého studia na Divadelní fakultě AMU. Nejde mi o porovnávání či upřednostňování jednotlivých (divadelních, pedagogických aj.) postupů, přístupů, metod, ale zejména o jakousi otevřenou cestu možností. Toto studium, mi umožnilo poznat nejen práci, ve které je člověk veden, ale i tu, ve které já jsem ten, který vede, učí, motivuje. Umožnilo mi práci ve skupině i se skupinou a především práci na sobě samé. Dalo mi možnost uvědomit si sebe samu v konkrétním čase, prostoru, situaci. Prozkoumávat nové možnosti, výzvy, směry a klást si nové otázky. Hledat potencionalitu vlastního autorského přístupu.
Moje lokální divadlo - nálevny, bary, hostince, restaurace a podobné jako možné scény dramatických, slovesných a hudebních aktivit
Kasper, Zdeněk ; Vyskočil, Ivan (vedoucí práce) ; Slavíková, Eva (oponent)
Touto prací se snažím poukázat i na ne zcela obvylklé řešení při vytváření náhradních prostor, než jen klasických, a možnost v těchto alternativních prostorách tvořit to příjemně nenásilné, blahodárné sdružování za účelem souznění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 SLAVÍKOVÁ, Eliška
1 Slavíková, Ema
2 Slavíková, Erika
6 Slavíková, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.