Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
Finanční vyhodnocení zakázky v kontextu stavebního podniku
Kohútová, Linda ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Chovancová, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na finanční řízení stavební zakázky. V první částí diplomové práce je řešené finanční řízení, finanční analýza a jejich možnosti řízení. Praktická část řeší finanční plány, hospodářské výsledky a finanční analýzy stavebních zakázek, které jsou zhodnocené i v průběhu jednoho roku. Cílem práce je analyzovat dopady do provozní ekonomiky a vyhodnocení zakázky v kontextu stavebního podniku. Výsledkem práce je zhodnocení finanční analýzy zakázek i podniku.
Likvidita stavebního podniku
Kohútová, Linda ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Chovancová, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast likvidity ve stavebním podniku. V první části bakalářské práce je řešená teorie platby-schopnosti podniku a její možnosti řízení. Praktická část řeší finanční plány a hospodářské výsledky stavebních zakázek, které jsou zhodnocené i v průběhu jednoho roku. Cílem práce jsou možnosti řízení platební schopnosti podniku ve vazbě na výsledky stavebních zakázek. Výsledkem práce je zhodnocení likvidity stavebních zakázek a definovaní vhodného ukazatele likvidity.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Pleva, Jiří ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Skřepková, Magda ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu Bytového domu Kopečná 9 a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován. Cílem je tedy ukázat, že aplikování marketingových analýz v praxi má pro investory výhody a mělo by tak být součástí podkladů při rozhodování firem.
Finanční vyhodnocení zakázky v kontextu stavebního podniku
Kohútová, Linda ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Chovancová, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na finanční řízení stavební zakázky. V první částí diplomové práce je řešené finanční řízení, finanční analýza a jejich možnosti řízení. Praktická část řeší finanční plány, hospodářské výsledky a finanční analýzy stavebních zakázek, které jsou zhodnocené i v průběhu jednoho roku. Cílem práce je analyzovat dopady do provozní ekonomiky a vyhodnocení zakázky v kontextu stavebního podniku. Výsledkem práce je zhodnocení finanční analýzy zakázek i podniku.
Likvidita stavebního podniku
Kohútová, Linda ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Chovancová, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na oblast likvidity ve stavebním podniku. V první části bakalářské práce je řešená teorie platby-schopnosti podniku a její možnosti řízení. Praktická část řeší finanční plány a hospodářské výsledky stavebních zakázek, které jsou zhodnocené i v průběhu jednoho roku. Cílem práce jsou možnosti řízení platební schopnosti podniku ve vazbě na výsledky stavebních zakázek. Výsledkem práce je zhodnocení likvidity stavebních zakázek a definovaní vhodného ukazatele likvidity.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Pleva, Jiří ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Pro svou diplomovou práci jsem si zvolil téma „Marketingové plánování ve stavebním podniku“. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsem se zaměřil na teoretické informace o marketingovém mixu, SLEPT analýze, marketingové strategii a rozpočtu. V praktické části popisuji charakteristiku společnosti ALPINE Bau CZ a.s. a také návrh marketingového plánu pro tuto společnost.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Skřepková, Magda ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu Bytového domu Kopečná 9 a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován. Cílem je tedy ukázat, že aplikování marketingových analýz v praxi má pro investory výhody a mělo by tak být součástí podkladů při rozhodování firem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.