| |
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Kučerová, Petra ; Lacková, Kateřina (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Téma mojí bakalářské práce se nazývá zhodnocení finanční situace společnosti Alca plast, s.r.o. v letech 2014–2018. K provedení finanční analýzy byly využity vybrané finanční ukazatele a jejich pojmy jsou vysvětleny v teoretické části práce. Další část je analytická a slouží ke zhodnocení jejích výsledků a následnému porovnání s konkurenční firmou. V závěru jsou popsány návrhy změn, které by pak měly přinést zlepšení finanční situace společnosti.
|
| |
|
Grafy v didaktice matematiky
Lacková, Kateřina ; Hejný, Milan (vedoucí práce) ; Jirotková, Darina (oponent)
Diplomová práce má experimentální charakter s možným výstupem do učitelské praxe. Zabývá se aplikací teorie grafů do didaktiky matematiky. Stručně představuje různé typy úloh využívající teorie grafů a detailněji se zaměřuje na využití tzv. rovnicového šipkového grafu pro žáky mladšího školního věku. Těžištěm práce je experiment realizovaný ve 2. ročníku ZŠ. Experiment je popsán a analyzován. Hlavní pozornost je věnována řešitelským strategiím žáků. Získané výsledky je možné aplikovat ve vyučování nejen ve 2. ročníku.
|
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Kučerová, Petra ; Lacková, Kateřina (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Téma mojí bakalářské práce se nazývá zhodnocení finanční situace společnosti Alca plast, s.r.o. v letech 2014–2018. K provedení finanční analýzy byly využity vybrané finanční ukazatele a jejich pojmy jsou vysvětleny v teoretické části práce. Další část je analytická a slouží ke zhodnocení jejích výsledků a následnému porovnání s konkurenční firmou. V závěru jsou popsány návrhy změn, které by pak měly přinést zlepšení finanční situace společnosti.
|
| |
| |
|
Grafy v didaktice matematiky
Lacková, Kateřina ; Hejný, Milan (vedoucí práce) ; Jirotková, Darina (oponent)
Diplomová práce má experimentální charakter s možným výstupem do učitelské praxe. Zabývá se aplikací teorie grafů do didaktiky matematiky. Stručně představuje různé typy úloh využívající teorie grafů a detailněji se zaměřuje na využití tzv. rovnicového šipkového grafu pro žáky mladšího školního věku. Těžištěm práce je experiment realizovaný ve 2. ročníku ZŠ. Experiment je popsán a analyzován. Hlavní pozornost je věnována řešitelským strategiím žáků. Získané výsledky je možné aplikovat ve vyučování nejen ve 2. ročníku.
|
| |