| |
|
Studie rekonstrukce žst. Adamov
Toman, Radim ; Kubrt, Petr (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Adamov. Jejím cílem je vybudování nástupišť vyhovujících pro přístup osob s omezneou schopností pohybu a orientace. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje, rekonstrukci železničního svršku a spodku. Ve stanici jsou nově navržena dvě mimoúrovňová nástupiště.
|
| |
|
Koučování jako metoda rozvoje manažerů a možnosti jejího uplatnění ve stavebnictví
Prouzová, Veronika ; Kubrt, Petr (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá koučováním jako metodou rozvoje manažerů. Cílem této bakalářské práce je zjištění možností uplatnění koučování ve stavebním oboru a poukázání na jeho přínos pro stavební podniky. Teoretická část vysvětluje odborné pojmy a zabývá se teoriemi rozvoje komunikačních a řídících dovedností lidí. Empirická část, díky dotazníkovému šetření a řízeným rozhovorům, ověřuje stanovené hypotézy. Závěr obsahuje vyhodnocení empirické části, na základě kterého je vytvořeno doporučení pro stavební firmy.
|
|
Studie rekonstrukce žst. Adamov
Toman, Radim ; Kubrt, Petr (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Adamov. Jejím cílem je vybudování nástupišť vyhovujících pro přístup osob s omezneou schopností pohybu a orientace. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje, rekonstrukci železničního svršku a spodku. Ve stanici jsou nově navržena dvě mimoúrovňová nástupiště.
|
| |
| |
|
Koučování jako metoda rozvoje manažerů a možnosti jejího uplatnění ve stavebnictví
Prouzová, Veronika ; Kubrt, Petr (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá koučováním jako metodou rozvoje manažerů. Cílem této bakalářské práce je zjištění možností uplatnění koučování ve stavebním oboru a poukázání na jeho přínos pro stavební podniky. Teoretická část vysvětluje odborné pojmy a zabývá se teoriemi rozvoje komunikačních a řídících dovedností lidí. Empirická část, díky dotazníkovému šetření a řízeným rozhovorům, ověřuje stanovené hypotézy. Závěr obsahuje vyhodnocení empirické části, na základě kterého je vytvořeno doporučení pro stavební firmy.
|