| |
|
Ocenění společnosti Kofola, a.s.
Kopecký, Pavel ; Heřman, Jan (vedoucí práce) ; Kotáb, Jiří (oponent)
Diplomová práce Ocenění společnosti Kofola a.s. je rozdělena na dvě hlavní části. První část se zabývá základními teoretickými východisky oceňování podniku. Jsou v ní vysvětleny základní pojmy oceňování podniku, důvody pro ocenění a jeho postup. Praktická část se zabývá zjištěním tržní hodnoty konkrétního podniku, kterým je společnost Kofola a.s. Ke zjištění tržní hodnoty vedlo zpracování strategické analýzy, finanční analýzy a analýzy generátorů hodnoty, na jejímž základě byl vypracován finanční plán. Závěrečné výnosové ocenění je provedeno metodou DCF entity.
|
|
Pojetí zvuku v českém sci-fi filmu
Broum, Ivo ; Skall, Vladimír (vedoucí práce) ; Kopecký, Pavel (oponent)
Mnohá díla světové kinematografie s vědeckofantastickou tematikou vynikají novátorským a tvůrčím zpracováním zvukové a hudební složky. Témata jako život v budoucnosti, cesty do vesmíru, převratné vědecké objevy či střet s mimozemským životem poskytují nebývalý tvůrčí prostor.
Tato práce se zabývá zvukovou složkou filmů se sci-fi námětem, natočenými na našem území. Analýza nejvýznamnějších děl podpořená ukázkami na přiloženém DVD má dokázat specifický přístup českých a československých tvůrců ke zvukové dramaturgii těchto filmů. Další prostor je věnován snaze o vysvětlení nejdůležitějších aspektů, které tento přístup ovlivnily: námět, technické podmínky, dobové nároky, ale i významné osobnosti.
|
| |
|
Virtuální instrumenty a jejich využití v AV tvorbě
Sokol, Tomáš ; Kopecký, Pavel (vedoucí práce) ; Neubauer, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit virtuální instrumenty jako plnohodnotné nástroje vhodné k vytváření elektronicky generovaných ruchů a atmosfér pro potřeby audiovizuální tvorby. Záměrem je postihnout vznik a historický vývoj, dále pak formy a formáty, ve kterých se nejčastěji virtuální instrumenty vyskytují. Práce se rovněž zabývá teorií tvorby umělého zvuku a jeho následným zpracováním. Poslední část práce je věnována konkrétním příkladům virtuálních instrumentů včetně ukázek, které přibližují zvukové možnosti jednotlivých nástrojů.
|
| |
| |
| |
|
Hudební dramaturgie jako výrazový prostředek filmu
Neubauer, Petr ; Bláha, Ivo (vedoucí práce) ; Kopecký, Pavel (oponent)
Ve své závěrečné magisterské teoretické práci se zaměřuji na úlohu filmové hudby jako jednoho ze základních výrazových prostředků filmu. Zabývám se problematikou hudební dramaturgie - koncepční i realizační činností skladatele, případně hudebního dramaturga - tedy tvůrčí prací s hudbou. Soustřeďuji se na hudbu v hraných filmech, snažím se postihnout základní funkce, které filmová hudba plní a uvést konkrétní názorné příklady využití této zvukové komponenty jako jedinečného a nenahraditelného prostředku filmové řeči. Práce se opírá převážně o vlastní empirické poznatky, vychází z rozborů filmů především americké produkce.
|
| |