Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postoj spotřebitelů k novým technologiím v maloobchodě
HOLAN, Martin
Hlavní náplní této práce je zjistit postoj spotřebitelů k novým technologiím v maloobchodech. Práce zkoumá postoj zákazníků ke konkrétním technologiím, jako je například samoobslužná pokladna, inteligentní nákupní vozík, cashback, bezkontaktní placení, 3D zobrazování zboží a další. Kromě toho zjišťuje i postoj k novým technologiím obecně. Zkoumá, zda zákazníci nové technologie používají, kde se s nimi setkali, nebo například důvody toho, proč je nevyužívají. Práce zjišťuje postoje celého vzorku a také jednotlivých skupin podle pohlaví, věku a bydliště. Ke sběru bylo využito dotazníkového šetření. Celkem bylo vybráno 200 respondentů. Výzkum probíhal v okrese Příbram. Na základě zjištěných dat byly navrženy doporučení pro maloobchodníky. K analýze dat slouží absolutní a relativní četnost. V práci je využito grafů, tabulek, obrázků, schémat.

Viz též: podobná jména autorů
5 Holan, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.