Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing služeb ve společnosti FERENČÍK, s.r.o.
Ferenčík, Michal ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Šmerda, Štěpán (oponent)
Bakalářská práce se ve své první části zabývá marketingem a marketingovým mixem služeb. Následně stručně vysvětluje postupy pro sestavení SWOT analýzy. První část zakončují teoretické informace o marketingovém komunikačním mixu. Tím první část práce končí a začíná její druhá část, kde jsou jednotlivé teoretické informace využity pro prozkoumání společnosti Ferenčík, s.r.o. Ve společnosti je provedena SWOT analýza zaměřená na komunikaci se zákazníky a podle analýzy jsou zpracovány jednotlivé návrhy na zlepšení komunikace se zákazníkem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.