Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zařízení pro ovládání mikroposuvu
Chmelík, Jan ; Magát, Martin (oponent) ; Kadlec, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou ovládání mikroposuvu. Jejím cílem je jednak navrhnout zařízení, které bude s nastavitelnou rychlostí posuvu a velikostí kroku ovládat 3D piezoposuv. A dále vytvořit program pro osobní počítač, který bude přenášet do zařízení uživatelem definovaný profil posuvu. Praktická část práce popisuje konkrétní realizaci zařízení založenou na mikrokontroleru Microchip 18F4550.
Budování značky ŠKODA AUTO ve specifických věkových kategoriích
Chmelík, Jan ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Matějovič, Josef (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl analyzovat komunikaci společnosti ŠKODA AUTO zaměřenou na děti ve věku 3 - 18 let. V teoretické části práce je definována značka jako taková, následně jsou podloženy teoretické základy chápání dítěte jako spotřebitele, tedy co nebo kdo jej může v různých fázích věku ovlivňovat. V neposlední řadě jsou zmíněny hlavní komunikační kanály, skrz které je možné na dítě působit. Teoretickou část uzavírá právní rámec, který je komunikacím určeným dětem v rámci legislativy České republiky i Evropské unie definován. Majoritní část praktického oddílu práce je věnována samotnému dotazníkovému šetření a následnému zhodnocení stávajících a návrhům nových komunikací zaměřených na děti.
Zařízení pro ovládání mikroposuvu
Chmelík, Jan ; Magát, Martin (oponent) ; Kadlec, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou ovládání mikroposuvu. Jejím cílem je jednak navrhnout zařízení, které bude s nastavitelnou rychlostí posuvu a velikostí kroku ovládat 3D piezoposuv. A dále vytvořit program pro osobní počítač, který bude přenášet do zařízení uživatelem definovaný profil posuvu. Praktická část práce popisuje konkrétní realizaci zařízení založenou na mikrokontroleru Microchip 18F4550.
Marketingové strategie neziskové organizace CDO
Chmelík, Jan ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Machová, Veronika (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii neziskové taneční organizace CDO. V teoretické části práce je definován právní prostor působení neziskových organizací, následně jsou popsány všechny části rozšířeného marketingového mixu. Meritum výzkumné části práce se věnuje komunikačním aktivitám společnosti, přičemž jejich úspěšnost je zkoumána pomocí dvojího dotazníkového šetření. Práci uzavírají návrhy a doporučení autora na zlepšení efektivity aktivit CDO.

Viz též: podobná jména autorů
1 Chmelik, J.
8 Chmelík, Jakub
3 Chmelík, Jakub Evan
13 Chmelík, Jiří
2 Chmelík, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.