Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace ETL procesů
Žák, Vítězslav ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Každý datový sklad se v určitém bodě svého životního cyklu dostane do stavu, ve kterém se délka ať už pravidelného nebo mimořádného zpracování pomalu přibližuje přípustné hranici. Sebemenší prodleva v běhu ETL procesů znamená obtížně smazatelnou ztrátu a čím dál častěji dochází ke zpoždění dodávek dat uživatelům. Dříve, než situace přeroste v mnohem větší problém, je třeba na ní začít reagovat. Tato diplomová práce se zabývá možnými způsoby řešení tohoto problému- optimalizací výkonu ETL. Jejím hlavním cílem je návrh sady doporučení pro optimalizaci ETL procesů, její prezentace na příkladech a doplnění rad a postřehů získaných aplikací v praxi. Díky tomu čtenář získá ucelenou představu o průběhu skutečného projektu optimalizace ETL. Dozví se, jak postupovat v jeho jednotlivých fázích, čeho se vyvarovat a jak snížit na minimum míru rizika vzniku chyby. Vedle toho se zde lze dočíst o prevenci snižování výkonu ETL, o kritických faktorech návrhu ETL procesu. Jistým omezením obsahu této práce je její zaměření výhradně na databázový systém firmy Oracle, ačkoli navržené postupy jsou z větší části popisovány z obecného hlediska. Stejně tak tématem tohoto textu není optimalizace hardware. První kapitoly práce se věnují popisu problematiky a teoretických poznatků nezbytných pro čtení hlavní části práce. Rozebírají také podobně zaměřenou existující literaturu. Následující části práce se již věnují stěžejnímu tématu. Popisují sadu navržených postupů a doporučení k optimalizaci ETL procesů včetně testování a vyhodnocení výsledků projektu. Zaměřují se především na oblasti synchronizace ETL procesů a optimalizace SQL kódu. Veškeré metody jsou prezentovány na příkladech z autorem implementovaného reálného projektu, v rámci kterého byly použity.
Marketingový výzkum návštěvnosti hypermarketů
Žák, Vítězslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Marketingový výzkum, pozorování, zabývající se návštěvností hypermarketu v jednotlivých dnech a časech. Představení instore radia jako reklamního média. Reklama v místě prodeje.

Viz též: podobná jména autorů
1 Žák, Viktor
4 Žák, Vladimír
14 Žák, Vojtěch
1 Žák, Václav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.