Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,263 záznamů.  začátekpředchozí571 - 580dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Asset Administration Shell for the operator
Houdek, V. ; Baštán, O.
The aim of this article is to acquaint the reader with the implemented project, which dealt with the design of its own Asset Administration Shell (AAS) for the operator. In this article, we focus on the definition of important terms related to AAS in the environment of Industry 4.0 (I4.0). Subsequently, we design our own metamodel, communication and state machine of our AAS in accordance with standards and I4.0 compatibility.
Rozšírenie aplikácie Moje MENDELU o dáta zo senzora
Boris, Jozef
Tato práce se zabývá rozšířením aplikace Moje MENDELU o data ze senzoru. Rozšíření je realizováno na stávající mobilní aplikaci Moje MENDELU založené na platformě Android. Ke zpracování dat jsme rozšiřovali beckend Moje MENDELU a vytvořili si Sensor beckend. V teoretické části práce se zabýváme funkčními a nefunkčními požadavky na aplikaci. Navrhujeme databázi pro zpracování senzorických dat a dat ze systému Morpheus, přebíráme architekturu beckendov, technologie na beckende a popisujeme mobilní aplikaci a beckend Moje MENDELU. V praktické části rozebíráme implementaci beckendov a mobilní aplikace. Na závěr praktické části analyzujeme testování aplikace. V závěru hodnotíme výsledky a možnosti rozšíření této práce. Výsledkem práce je rozšířená mobilní aplikace Moje MENDELU o data ze senzoru a systému Morpheus, která poskytuje studentům Mendelovy univerzity aktuální informace.
Mobilní aplikace pro vyhledání bodů z archivu geodetické firmy a jejich zobrazení
Zelenka, Ondřej
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením mobilní aplikace pro geodetickou firmu napsanou pro platformu Android. Cílem práce bylo implementovat aplikaci, která pomůže firmě zobrazit v mapě měřické body z archivních zakázek a zjistit o nich informace. Nejprve se práce zabývá platformou Android, jazykem Kotlin, souřadnicovými referenčními systémy a současnými aplikacemi a následně implementací návrhu aplikace pomocí zvolených nástrojů. V práci je také obsažena implementace webové aplikace sloužící k nahrávání dat na databázi Firebase.
Android aplikácia implementujúca progresívne vykresľovanie
Sevald, Mário
Tato bakalářská práce se zabývá progresivními grafickými formáty, návrhem algoritmu progresivního zobrazení obrázku a implementací tohoto algoritmu v Android aplikaci. Práce popisuje možnosti vývoje aplikací pro Android a také metody progresivního zobrazení, používané známými grafickými formáty.
Detekce objektů na včelím plástu a spadových podložkách mobilním telefonem
DĚD, Lukáš
Bakalářská práce se zabývá zdokonalením převzatých řešení, zabývajících se detekcí včelí matky a počítáním spadu roztoče Varroa destructor. Tato zdokonalená řešení jsou implementována do mobilní aplikace pro zařízení s operačním systémem Android. Dále se tato práce zabývá prozkoumáním metod detekce krátkověkých a dlouhověkých včel. Teoretická část obsahuje popis použitých metod z oblasti strojového vidění a konvolučních neuronových sítí. V praktické části je pak popsáno prostředí a technologie, pomocí kterých byly metody popisované v teoretické části implementovány a také průběh portace výsledných modelů na mobilní platformu.
Vytváření multiplatformních aplikací prostřednictvím Uno Platform
KUTIL, Dominik
Cílem práce je zmapovat aktuální situaci v oblasti tvorby multiplatformních aplikací, stručně popsat dostupné systémy a technologie a především představit v této oblasti poměrně nový framework, a to Uno Platform. Autor vytvoří tutoriál - uživatelsky srozumitelnou a názornou příručku, v níž na jednoduchých příkladech postupně objasní základní principy vytváření aplikací mobilních resp. webových. Funkcionalita příkladů (triviálních aplikací) bude otestována na platformách iOS, Android a na webu (ve vybraných prohlížečích), autor též porovná případné rozdíly v zobrazování na jednotlivých platformách. Součástí práce bude vlastní souvislý příklad (aplikace), na kterém budou předvedeny základní funkce frameworku Uno Platform. Práce by mohla sloužit jako studijní materiál pro práci s frameworkem Uno Platform - půjde o unikátní příručku, která momentálně v ČR chybí.
Vývoj mobilní aplikace pro pohybové aktivity pro OS Android
VESELÝ, František
Cílem práce je vytvoření mobilní aplikace pro pohybové aktivity, která bude využívat senzory vestavené ve většině mobilních telefonů. Aplikace pro určité pohybové aktivity využívá akcelerometr a pro určité aktivity senzor přiblížení. Jedná se o kliky, shyby, dřepy a sed-lehy. Zároveň aplikace umí vykreslit postupy v každé pohybové aktivitě. Nakonec je aplikace uveřejněna a volně k dispozici v internetovém obchodě Google Play. Teoretická část se věnuje operačnímu systému Android, popisu Android Studia a jazyku Java. Praktická část práce obsahuje popis vývoje aplikace, popisu vytvoření uživatelského rozhraní a následně propojení s logikou aplikace. Následně obsahuje popis práce s daty, propojení se senzory, průběh publikace aplikace a shrnutí uživatelských recenzí.
Webová aplikace pro distribuci mobilních aplikací
MACHOVEC, Jaroslav
Bakalářská práce se zabývá procesem tvorby webové aplikace pro distribuci testovacích i produkčních verzí mobilních aplikací. První část tvoří rešerše a porovnání stávajících řešení. Druhá část je zaměřena na návrh aplikace, definování funkčnosti a implementaci. V poslední části je aplikace nasazena do pilotního provozu a testována uživateli. Po zpětné vazbě uživatelů je aplikace upravena.
Mobilní aplikace jako součást grantu Photostruk - Analýza historických fotografií pro virtuální rekonstrukci kulturního dědictví v česko-bavorském příhraničí
HAVEL, Vilém
Diplomová práce pojednává o návrhu a následném vývoji multiplatformní mobilní aplikace pro operační systémy Android a iOS. Aplikace byla vytvořena jako doplněk pro webovou aplikaci Photostruk. Tento projekt byl navržen pro analýzu historických fotografií a pro virtuální rekonstrukci kulturního dědictví v česko-bavorském příhraničí. Pro vývoj je použit programovací jazyk C# a framework Xamarin Forms. Mobilní aplikace komunikuje s webovým serverem pomocí REST API rozhraní. Posílaná data jsou ve formátu JSON. Výsledná aplikace umožňuje uživateli zobrazit zapomenuté objekty na mapě. Jako mapový podklad bylo využito Open Street Map.
Interaktivní aplikace pro orientaci a navigaci v kampusu Jihočeské univerzity
BERAN, Pavel
Cílem práce je vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která bude poskytovat pomocnou ruku při orientaci a pohybu studentů po kampusu Jihočeské univerzity, bude umožňovat uživatelům zjistit svoji polohu a zajistí následnou navigaci na vybrané místo. Aplikace poskytne informace o budovách univerzity a intuitivní vyhledávání těchto informací. Aplikace bude bilingvní. Tato bakalářská práce obsahuje analýzu, návrh, implementaci a testování vytvořené aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,263 záznamů.   začátekpředchozí571 - 580dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.