Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Business model internetové platformy a jeho implementace
Urban, Bohumil ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Koliš, Karel (oponent)
Diplomová práce Business model internetové platformy a jeho implementace předkládá konkrétní doporučení při stanovení business modelu pro internetovou platformu, cílenou na sociální síť Twitter. V první části se věnuje teoretickým pohledům na vytváření platformy, business modelu, strategie vstupu na zahraniční trhy. V druhé části analyzuje vytváření a implementaci konkrétní platformy - influenta. V závěrečné části přináší syntézu poznatků z teorie i praxe a nabízí konkrétní doporučení pro implementaci. Navrhuje časovou a finanční úsporu i alternativy využití business modelu.
Podmínky pro vstup vybraného podniku na zahraniční trh
KUČEROVÁ, Iveta
Diplomová práce popisuje vybraný podnik a je zde uvedena SWOT analýza tohoto podniku. Popisuje podmínky pro vstup firmy na zahraniční trh, konkrétně pro vstup na německý trh. Výsledkem je návrh na uplatnění vybraného podniku na tomto trhu a celkový popis situace na tomto trhu.
Vstup české firmy na ukrajinský trh.
RIECHYN, Maksym
Hlavním cílem diplomové práce je analýza podmínek a účelnosti vstupu vybraného podniku na ukrajinský trh a zároveň navržení vyhovující formy vstupu. V teoretické části se zaměřuji na analýzu jednotlivých forem vstupu. V praktické části představuji firmu Green Energy Machine Product, s.r.o., provádím analýzu makroprostředí a mikroprostředí podniku, SWOT analýzu a analýzu portfolia. Taktéž provádím analýzu ukrajinského trhu. Na základě zjištěných informací bude určená nejvhodnější forma vstupu a navrhnout postup vstupu na ukrajinský trh.
Možnosti vstupu firmy na zahraniční trh
SKLENÁŘOVÁ, Tereza
Bakalářská práce na téma Možnosti vstupu firmy na zahraniční trh byla zpracována pro firmu Ledenický nábytek výrobní družstvo, která zpracovává dřevo a vyrábí nábytek z masivu. Cílem této bakalářské práce bylo provedení analýzy možnosti vstupu firmy na potencionální zahraniční trh a zjistit nejvhodnější strategie pro vstup na zahraniční trh. S pomocí informací z Pest analyzy, byl vybrán nejvhodnější potencionální trh pro vstup. Na základě situační analýzy byla vybrána nejvhodnější strategie pro vstup.
Problematika překážek exportu z České republiky
KUBÍNOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zabývá překážkami exportu z České republiky v oblasti potravinářského průmyslu. Jejím cílem bylo analyzovat překážky, se kterými se čeští exportéři setkávaji, a popsat jejich dopad na vývoz. Vedlejším cílem bylo popsat organizace podporující export, které působí na území České republiky.
Analýza podmínek pro vstup firmy na zahraniční trh
PAPOUŠKOVÁ, Jitka
Cílem diplomové práce je analyzovat podmínky vstupu firmy na zahraniční trh. Vybraná firma pracuje v potravinářském průmyslu, konkrétně v pekařství, od roku 1992. Firma zamýšlí dodávat své produkty na rakouský trh. Motivací a řešením pro vstup na rakouský trh je zájem rakouských občanů o pečivo firmy. Vstup na zahraniční trh není jednoduchý. Proto je velice důležité znát všechny podmínky a povinnosti, které musí být splněny. Úkolem práce je všechny tyto povinnosti vyhledat.
Vstup franchisingového řetězce na zahraniční trh
JANDOŠOVÁ, Petra
Cílem mé práce je zjistit možnosti a podmínky na rozšíření franchisingového konceptu na zaharaničním trhu a vypracovat projekt postupu etablování řetězce ve vybrané zemi. Pro vypracování praktické části jsem oslovila český franchisingový řetězec. Nejdříve jsem analyzovala podmínky řetězce na jeho rozšíření a poté jsem analyzovala podmínky pro vstup do vybrané země. V poslední části jsem zpracovala návrh projektu na vstup franchisingového řetězce Švejk restaurant na Slovensko.
Možnosti vstupu vybraného podniku na zahraniční trh
SAMKOVÁ, Michaela
Cílem diplomové práce bylo analyzovat podmínky vstupu vybraného podniku na zahraniční trh. Provést výzkum forem spolupráce firmy se zahraničím a navrhnout možnosti rozvoje a spolupráce s obchodními partnery. Pro svou práci jsem si vybrala firmu zaměřenou na výrobu a prodej spárovky a nábytku FMP Lignum, která má sídlo v Humpolci. Nyní převažuje obchod na českém trhu, spolupráce se zahraničím se však stále rozvíjí.
Analýza výběru vhodné lokality vstupu na mezinárodní trh
LHOTOVÁ, Pavlína
Rozhodnutí firmy vstoupit na zahraniční trh patří k jednomu z nejdůležitějších faktorů expanze firmy. Hlavním cílem práce bylo zpracovat návrh nejvhodnější formy vstupu na zahraniční trh a současně vybrat lokalitu vstupu firmy na mezinárodní trh. Dílčí cíl vymezoval srovnání jednotlivých lokalit, uvedení nejvhodnější lokality působení pro firmu Jihospol, a. s. a definování návrhu strategie pro další rozvoj společnosti. Možné lokality vstupu na mezinárodní trh byly zhodnoceny prostřednictvím STEP analýzy sousedních zemí. Cílovým trhem pro společnost Jihospol, a. s. byl vybrán trh Slovenské republiky. Nejvhodnější forma vstupu na zahraniční trh byla pro společnost Jihospol, a. s. zvolena dodávka stavebních prací formou subdodávky.
Import vybrané komodity do ČR z Indonésie a Vietnamské
HAVLÍČEK, Aleš
Cílem diplomové práce byla analýza dovozu vybrané komodity do ČR z Vietnamské socialistické republiky a Indonésie. Dílčím cílem práce byla komparace dovozu ze států Evropské unie a států nečlenských. Dalším dílčím cílem byla optimalizace dodavatelské struktury a následná implementace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.