Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Simulátor a trenažer digitálních fotoaparátů řady PANASONIC FZ7
Bielik, Branislav ; Drozdová, Martina (oponent) ; Kunovský, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce Simulátor a trenažér digitálních fotoaparátů řady Panasonic FZ7 se zabývá návrhem a realizací výukových manuálů a trenažéru pro tento digitální fotoaparát. Aplikace bude sloužit na podporu výuky na Univerzitě třetího věku. Implementace je pomocí Adobe Flash a programovacího jazyka ActionScript. Jsou zde popsány základy fotografování jako aj tvorby aplikací v prostředí Flash. Simulace umožňuje vyzkoušet možnosti zařízení při výuce a manuál přehledným způsobem vysvětlí základní použití fotoaparátu.
Srovnání konvenčních a nových metod měření a hodnocení jasů
Svoboda, Miloslav ; Novák,, Tomáš (oponent) ; Baxant, Petr (vedoucí práce)
Protože jas je jediná veličina, na kterou reaguje zrak, jeho měření se stává důležitým z hlediska zajištění správné funkce zraku. V dnešní době lze měření jasu provést metodami konvenčními, například přímým měřením pomocí jasoměrů. Nastupuje také zcela nová metoda měření jasových úrovní jasovými analyzátory, které využívají k jasové analýze digitální fotografii. Tato diplomová práce se zabývá touto problematikou a je rozdělena do několika kapitol, které tvoří dvě hlavní části práce, teoretickou a praktickou. V teoretické části se práce zabývá základy světelné techniky, dále pak principy měření jasu konvenčními metodami. Novým metodám měření, tedy pomocí jasových analyzátorů, jsou věnovány kapitoly dvě, ve kterých se rozebírá jednak jejich princip a jednak vlastnosti dnes dostupných analyzátorů. V praktické části jsou pak provedena srovnávací měření – laboratorní i v terénu – pomocí obou metod.
Design digitálního fotoaparátu
Chrástek, Jan ; Zvonek, Miroslav (oponent) ; Haltof, Vladimír (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je návrh digitálního zrcadlového fotoaparátu. Návrh vychází z technických a konstrukčních poznatků současných produktů na trhu. Při navrhování je kladen důraz na ergonomii a estetiku koncepce s ohledem na konečného zákazníka.
Design digitálního fotoaparátu
Miklica, Martin ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá historií, současností i budoucností fotografování. Stěžejním cílem však je navrhnout stylový kompaktní digitální fotoaparát s ohledem na požadavky moderní doby, jakým je například rozmach internetových sociálních sítí a s tím spojené používání fotoaparátu jakožto obrazového zápisníku. Důraz byl kladen na nové tvarové řešení, jednoduchou obsluhu a dobrou ergonomii držení.
Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
MATĚJŮ, Petr
Diplomová práce "Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ" poskytuje základní orientaci v problematice použití audiovizuální techniky v prostředí základní školy, se zaměřením na začlenění videozáznamů do výuky fyziky na druhém stupni. Popisuje možnosti využití zdrojů videosekvencí na internetu i návod na jejich úpravu a na vlastní tvorbu. Práce se opírá i o zkušenosti z praktické činnosti - začlenění konkrétních videosekvencí do dvou vybraných témat ve výuce fyziky.
Testování spotřebních produktů na základě preferencí spotřebitelů
VALDMANOVÁ, Markéta
K dosažení cíle mé diplomové práce jsem použila dotazníkové šetření. Na základě výzkumu jsem chtěla zjistit chování spotřebitelů na trhu při užívání daného produktu a určit důležitost atributů digitálního fotoaparátu pro spotřebitele. Dále mým úkolem bylo stanovit váhy jednotlivých atributů pro vícekriteriální rozhodování. Za pomoci vybrané techniky vícekriteriálního rozhodování porovnat nabízené produkty a na základě zjištěných vah doporučit vhodné produkty pro spotřebitele. Po vyhodnocení výzkumu jsem dospěla k těmto výsledkům. Většina respondentů vlastní digitální fotoaparát a to nejčastěji značky PANASONIC, CANON a OLYMPUS. Největší procento respondentů využívá fotoaparát k záznamu osobně významných okamžiků a to shodně nejčastěji několikrát týdně nebo několikrát měsíčně. Hlavní důvod k výběru nového fotoaparátu je funkce a cena a nejčastěji jsou ochotni utratit mezi 3 001,- - 9 000,- Kč. Preferují černou a stříbrnou barvu digitálního fotoaparátu. Jelikož jsem předpokládala, že budou jisté odlišnosti mezi preferencemi parametrů mezi pohlavím a zkušeností uživatelů, rozdělila jsem si respondenty na jednotlivé segmenty, u nichž jsem dále prováděla výzkum. Pokud bych měla zhodnotit respondenty nejpreferovanější parametry, jsou zde určitě odlišnosti mezi pohlavím a zkušeností uživatelů. Na základě zjištěných největších hodnot vah se dá obecně říci, že všechny segmenty uživatelů preferují parametry šum (citlivost), rychlost fotoaparátu, výdrž baterie rozlišení v megapixelech a optický zoom. Jasně nedůležitým parametrem je možnost tisku přímo z fotoaparátu, který je u všech segmentů na posledním místě v důležitosti. Na základě vícekriteriálního rozhodování a zjištěných vah jsem porovnala 25 digitálních fotoaparátů. Vhodných produktů, které mohu více či méně doporučit jednotlivým segmentů je celkem 7 a to: Canon PowerShot SX1 IS, Panasonic Lumix DMC-FX500, Canon EOS 40D, Canon Ixus 870 IS, Casio EX-V7, Canon EOS 50D, Nikon D300.
Tvorba prezentací jako výukových materiálů pro vzdělávací oblast Člověk a svět práce
KAHOVCOVÁ, Eva
Diplomová práce se zabývá vytvořením prezentací k tematickému okruhu Využití digitálních technologií ze vzdělávací oblasti Člověk a svět práce a didaktickým zpracováním tohoto tematického okruhu. Konkrétně témat Periferní zařízení počítače a Digitální fotoaparát. V teoretické části je popsána charakteristika vzdělávací oblasti Člověk a svět práce a didaktická technika potřebná k danému tématu. Dále se v teorii zabývám, jak lze využít počítač ve škole, a jak se dají zahrnout prezentace do výuky z hlediska koncepce tzv. uživatelského pojetí obsahu i výuky technických předmětů. V praktické části se pak zabývám návrhem výuky jednotlivých částí témat Periferní zařízení počítače a Digitální fotoaparát. K potřebným teoretickým znalostem jsou vytvořeny prezentace a dále je zpracovaná metodika výuky jednotlivých témat. Metodika je vytvořena tak, že navrhuje různé způsoby práce žáků a výukové materiály. Dále práce obsahuje praktické ověření části tohoto návrhu na základní škole. Práce poskytuje návod, jakým způsobem vyučovat tématický okruh Využití digitálních technologií zvláště pro studenty technické výchovy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.