|
Analýza regionálních značek v Jihočeském kraji
MAREČKOVÁ, Ilona
Regionální značení je novodobým způsobem, jak zviditelnit tradiční české regiony a zároveň oživit jejich ekonomiku. Má bakalářská práce se problematikou regionálního značení zabývá. Cílem je analyzovat regionální značky na území Jihočeského kraje. Výsledkem analytické části práce je literární rešerše a územní analýza dostupnosti značek na území Jihočeského kraje, které byly zpracovány na základě studia související odborné literatury a dalších zdrojů. Praktickou část práce tvoří marketingový výzkum, provedený formou osobního dotazování, jenž bylo zaměřeno na zjištění známosti regionální značky "Chutná hezky. Jihočesky" a známosti prodejních míst. Rovněž byly provedeny řízené rozhovory, které se zabývaly procesem certifikace jednotlivých regionálních značek.
|
| |
|
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
RANDÁK, Lukáš
Předmětem bakalářské práce je posouzení přínosů regionálního značení výrobků. V první části je rozebráno regionální značení tradičních výrobků na území České republiky. Následuje popis regionální značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. Jádro práce tvoří popis přidělených producentů a rozbor jejich názorů a zkušeností s užíváním značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. V předposlední části jsou zanalyzována všechna posbíraná data od držitelů značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. V závěru práce jsou obsaženy vlastní návrhy změn v činnostech agentury udělující certifikát Šumava {--} originální produkt\regm{}, inspirované získanými informacemi.
|
|
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
NIKRMAJEROVÁ, Monika
Předmětem bakalářské práce je vyhodnotit využití regionálního značení výrobků. Úvodní část se zabývá regionálním značením po celé České republice. Další část obsahuje informace o regionální značce Šumava {--} originální produkt\regm{}. Hlavní část, kterou tvoří charakteristika přidělených výrobců, popisuje jejich zkušenosti, názory a připomínky s regionální značkou Šumava {--} originální produkt\regm{}. Na základě zjištěných primárních a sekundárních dat byly vypracovány případové studie výrobců. Předposlední část tvoří analýza dat od všech vlastníků značky Šumava {--} originální produkt\regm{}. Závěr práce obsahuje vlastní návrhy změn v činnosti Regionální rozvojové agentury, která má na starosti certifikaci.
|
|
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
KRYLOVÁ, Dana
Bakalářská práce analyzuje využití a přínos regionálních značek u vybraných producentů v oblasti Šumava, konkrétněji poté v domažlickém regionu. Hlavním cílem práce bylo zjištění dopadů certifikace a možných dalších zlepšení ve fungování programu. K získání dat byly použity řízené rozhovory, jejichž výsledky daly následně vzniknout případové studii výrobců. Závěrem byla vyslovena doporučení pro zkvalitnění poskytovaných služeb.
|
| |