Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 196 záznamů.  začátekpředchozí181 - 190další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tabulkový kalkulátor MS Excel ve výuce matematiky na základních školách
SVOBODOVÁ, Denisa
Cílem diplomové práce je vytvořit sadu příkladů z matematiky pomocí tabulkového kalkulátoru MS Excel, které by bylo možné využít při výuce matematiky na základních školách. Žáci si tímto procvičí práci s tabulkovým kalkulátorem, a zároveň obohatí své znalosti z oblasti matematiky o její praktické využití. Tato sada bude sloužit na procvičení grafů, funkcí, finanční matematiky, vzorců, pravdě-podobnosti a jiného. Všechny tyto příklady budou otestovány v pedagogické praxi.
Zpracování vybraných témat z matematiky pro děti s omezenou hybností rukou - druhá třída ZŠ
ŠTEFKOVÁ, Kateřina
Ve své diplomové práci se zaměřuji hlavně na mnou vytvořené elektronické pracovní listy pro děti s omezenou hybností horních končetin ? druhá třída ZŠ. V úvodní části se zabývám didaktickou složkou vybraného učiva použitého v pracovních listech. Srovnávám metodické postupy, které jsem ve své práci použila, s metodami, jež se nabízejí jako alternativní. V hlavní části pak věnuji pozornost softwarovému prostředí SMART Board 10 pro interaktivní tabuli, v němž jsou elektronické pracovní listy vytvořeny, a jeho ovládání, jednotlivým nástrojům z panelu nástrojů a mnou vytvořeným příkladům. Dále v diplomové práci popisuji vyučování handicapované žákyně, s níž jsem příklady řešila. V závěru shrnuji své zkušenosti s výukou pomocí mnou vytvořených pracovních listů a hodnotím své pokusy jak vyučovat danou látku.
Implementace metody CLIL do výuky matematiky na druhém stupni ZŠ
SUCHOPÁROVÁ, Tereza
V bakalářské práci se zabývám tématem implementace obsahově a jazykově integrovaného vyučování do výuky matematiky na druhém stupni základní školy. Práce je rozdělena na část teoretickou, kde je podrobněji popsána daná problematika a praktickou, kde je popsán proces vytváření výukových materiálů a následně samotná implementace a vyhodnocení. Materiály, podle nichž probíhala výuka, jsou součástí přílohy.
Výuka metodou CLIL a její využití v matematice
POSEKANÁ, Monika
Bakalářská práce je zaměřena na popis metody CLIL (Content and Language Integrated Learning). V teoretické části jsou shrnuty principy tohoto přístupu, formy, kterých CLIL může nabývat, faktory ovlivňující jeho zavádění na školách, jeho výhody a možné překážky. Poté se práce soustředí na výuku matematiky touto metodou. Praktická část obsahuje výukové materiály pro žáky šestých tříd na téma Zobrazení těles ve volném rovnoběžném promítání a reflexi zkušeností ze Základní školy Matice školské v Českých Budějovicích, která se zúčastnila projektu zaměřeného na výuku matematiky metodou CLIL.
Použití kalkulačky na interaktivní tabuli ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
HÖLZLOVÁ, Lenka
Diplomová práce se zabývá problematikou použití kalkulačky jako učební pomůcky ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ, a jejím přínosem pro rozvoj matematického myšlení a budování číselných pojmů. Součástí diplomové práce je sborník aktivit vytvořený pro aplikaci Kalkulačka na interaktivní tabuli. Obsahuje zajímavé úlohy na objevování světa čísel a početních operací. Sborník je určen pro učitele, kteří chtějí žákům zpestřit výuku matematiky.
Zpracování vybraných témat z matematiky pro děti s omezenou hybností rukou - první třída základní školy
TENGLOVÁ, Eliška
V úvodní teoretické části diplomové práce se věnuji matematice v první třídě základní školy a využitelnosti počítače ve výuce. Hlavní část obsahuje metodickou příručku, která pomáhá učiteli orientovat se v mnou vytvořené interaktivní učebnici a popisuje práci s jednotlivými úlohami. Další část je zaměřena na průběh ověření materiálu v praxi. V závěru práce hodnotím výsledky a rozebírám postřehy z experimentu.
Grafická podoba matematiky
BÍNA, Matěj
Práce rozšiřuje obsah vybraných knih řady učebnic Matematika pro gymnázia o grafický a interaktivní obsah. Je zamýšlena především jako materiál pro učitele matematiky na střední škole, ale díky její těsné provázanosti s výše zmíněnou řadou učebnic je vhodným doplňkem i pro studenty.
Počítadla (abakus, finger abacus aj.) ve výuce matematických operací na prvním stupni ZŠ. Návrh pracovních listů s využitím počítače.
BŘEČKOVÁ, Jana
V diplomové práci se zabývám vytvořenou interaktivní učebnicí pro 1. ročník základní školy, zaměřenou na numeraci s přechodem přes pětku a desítku s využitím interaktivní tabule a počítadel. V úvodní části píši o znalostech, jež mají žáci se vstupem do prvního ročníku, matematice na počátku školní docházky, počítadlech, interaktivní tabuli, učebnici a interaktivní učebnici. Hlavní část je věnována manuálu k interaktivní učebnici, kde popisuji prostředí, ovládání a jednotlivé příklady. Dále se zabývám výukou, která proběhla na dvou základních školách. Závěr je věnován zpětné vazbě od učitelek v podobě dotazníku, mé sebereflexi a vyhodnocení úspěšnosti výuky na základě pracovních listů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 196 záznamů.   začátekpředchozí181 - 190další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.