Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 155 záznamů.  začátekpředchozí152 - 155  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metody práce ve středisku výchovné
VOHRADSKÁ, Pavla
Práce se zabývá metodami střediska výchovné péče, které na úseku školního poradenství pomáhá předcházet nebo řešit poruchy chování u dětí a mládeže. Teoretická část se zabývá preventivně výchovnou péčí, rozdělením střediska výchovné péče, pracovníky středisek výchovné péče. Metodami práce ve středisku výchovné péče.
Metody a přístupy v prevenci rizikových činitelů na prvním stupni základních škol
HANOUSKOVÁ, Miloslava
The theoretical part of the Master's Thesis devoted to risk factors that can change into dystropy of children in the infantry school. Further, I have processed methods related to this problems and mentioned approaches that can be alternatively used in preventive activities. This includes not only activities concentrated on children and youth, but also approaches towards teachers, parents and general public. I always tried to emphasize what is the most effective for the school environment. Illustrating examples are also included.
Problematika experimentování s drogou na základních školách a základních školách praktických
VRBOVÁ, Jana
Užívání drog přináší mnoho komplikací celé společnosti a to nejen v oblasti zdravotní, ale i sociální a ekonomické. Cílem této práce bylo zmapovat a pozorovat teoretické znalosti v oblasti drogové problematiky žáků základních škol a základních škol praktických a zjistit, která skupina je více ohrožena. V řešení problematiky užívání drog považuji za nejdůležitější kvalitní primární prevenci jak v rodinném zázemí, tak v účinných preventivních programech, v kvalitní práci pedagogů a v dostatku mimoškolní činnosti pro naplnění volného času dětí.
Prevence sociálně patologických jevů na základní škole
BRANDEJSOVÁ, Vanda
Diplomová práce se zabývá tématem prevence sociálně patologických jevů na základní škole. Po dohodě s vedoucím diplomové práce jsem práci zacílila nejen na vliv školního prostředí základních škol, ale také na vliv volného času mládeže ve vztahu ke vzniku sociálně patologických jevů. Teoretická část je rozdělena na tři základní části. První část je věnována volnému času. Ve druhé části teorie charakterizuji jednotlivé sociálně patologické jevy a poslední část zaměřuji na významnou oblast primární prevence. V praktické části jsem pomocí týdenního časového snímku zmapovala strukturu volného času žáků a žákyň druhých stupňů třech základních škol s rozdílným počtem obyvatel v okrese Písek. Pro zjištění výskytu sociálně patologických jevů jsem dále použila formu řízeného rozhovoru s metodičkami prevence základních škol.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 155 záznamů.   začátekpředchozí152 - 155  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.