Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,561 záznamů.  začátekpředchozí1290 - 1299dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklama v období první republiky na příkladu firmy Baťa
Veselý, David ; Kozmanová, Irena (vedoucí práce) ; Stellner, František (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza užívání reklamy podniky v poválečném Československu na příkladu firmy Baťa. Úvodem zkoumám, jaký byl vztah státu k reklamě, do jaké míry byla reklama svázána legislativou, a jaké důsledky z regulace pro podniky při tvorbě reklamy vyplývaly. Především se zabývám vývojem legislativy a konkrétními soudními spory na jejím základě vedenými. V druhé části práce analyzuji, jakou roli hrála reklama pro podnik na příkladu firmy Baťa. Zabývám se procesem vzniku reklamy, organizačním zázemím ve firmě Baťa a konkrétními prostředky a strategiemi. Zkoumám, jakou roli hrála reklama v boji s konkurencí, pro překonání odbytové krize v poválečném období nebo velké hospodářské krize. Poslední část práce je věnována vnímání reklamy zákazníky-spotřebiteli, jejich vlivu na podobu a obsah reklamy, mechanismům zacílení reklamy a získávání zpětné vazby. Práce vychází z hypotézy, že reklama byla jedním z klíčových faktorů úspěchu firmy Baťa a zároveň že reklamě byl u Bati, mj. i v důsledku zahraničních inspirací, připisován klíčový význam v rámci podnikové strategie. Paralelně se všemi kapitolami uvádím srovnání se zahraničím, hlavně USA, kde se nechal Tomáš Baťa značně inspirovat.
Analýza reklamy a podpory prodeje ve vybrané firmě
ČERNÝ, Jiří
Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza stávající situace ve firmě v oblasti reklamy a podpory prodeje. Výsledkem této práce je, které formy reklamních prostředků jsou nejvhodnější, které nejvíce ovlivňují zákazníka a následné navržení zlepšení, popřípadě rozšíření reklamních prostředků a podpory prodeje v rámci možností firmy. Podpora prodeje umožňuje udržovat zákazníky a získávat nové. Doposud ve firmě probíhala podpora prodeje nárazově a individuálně, proto bylo zapotřebí stanovit pravidla, která vylepší komunikaci se zákazníkem. Nastínili jsme náklady a časovou náročnost reklamy. Definování některých problémů probíhalo za pomoci odborné literatury, jiné problémy byly řešeny pomocí pozorování. Tyto následně zjištěné informace byly řešeny bez podpory odborné literatury. Společnost Antoni obchoduje na trhu masných výrobků, kde je poměrně silná konkurence. Firma Antoni se řadí mezi středně velké firmy na trhu, proto hledá formy, jak si udržet a získat nové zákazníky. Firma se snaží rozšířit působnost po celém území České republiky, doposud působila převážně v Jižních Čechách. Firma neměla ustálenou formu reklamy a podpory prodeje, neměla informace týkající se těchto forem v písemné podobě, proto jsme se snažili ve spolupráci s managementem firmy Antoni vytvořit systém, který je jednoduchý. Management firmy je velice úzký a skládá se ze čtyř lidí, proto nemůže být příliš složitý. Dále jsme vyloučili z propagačních prostředků ve spolupráci s managementem firmy televizní a novinovou reklamu. Náklady na tyto formy reklamy byly pro naší firmu neúnosné a nebyly tak efektivní, jak si společnost představovala. Firma se zaměřila spíše na nízko nákladové prostředky, které více působí na jednotlivé zákazníky. Rozšířili jsme například reklamní předměty společnosti, soutěže a dárky. Navíc jsme zavedli pravidelné akce pro zákazníky, které by měli zvyšovat image společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,561 záznamů.   začátekpředchozí1290 - 1299dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.