Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Bytový dům ve Valašském Meziříčí
Šindelek, Jiří ; Gábrová, Lenka (oponent) ; Čupr, Karel (vedoucí práce)
Zadáním diplomové práce bylo navrhnout a zpracovat projekt Bytového domu ve Valašském Meziříčí. Objekt je umístěn v centru města, kousek od nemocnice. Navržený objekt je umístěn ve svažitém terénu a je čtyřpodlažní podsklepený. Okolní zástavba je tvořena panelovými domy z minulého století. Záměrem bylo navrhnout bytový dům, který zapadne do okolní zástavby. V suterénu bytového domu se nachází technické zázemí a jednotlivé garážové stání. V nadzemních podlažích jsou navrženy bytové jednotky. V úrovni prvního nadzemního podlaží je navržena prodejna potravin ze severní strany. Zastřešení objektu je řešeno jednoplášťovou plochou střechou.
Podnikatelský záměr
Bartoš, Martin ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vypracování podnikatelského záměru na vybudování společnosti s názvem Černomořské pochoutky s.r.o., zabývající se přípravou a prodejem produktů bulharsko-balkánské a černomořské kuchyně. Prodejna společnosti bude umístěna v nájemních prostorách v centru města Brna a kombinuje provozovnu občerstvení a prodejnu potravin.
Maloobchodní podnikání a marketingová doporučení pro prodejny potravin v malých obcích
Vondrášek, Ivo
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingu maloobchodních prode-jen potravin v obcích. Cílem této práce bylo vytvořit marketingová doporučení pro maloobchodní prodejny potravin v malých obcích za účelem zlepšení jejich vztahu se zákazníky a zvýšení návštěvnosti těchto maloobchodních prodejen. Práce obsa-huje zpracování kvalitativního průzkumu realizovaného formou hloubkových roz-hovorů s dvaceti provozovateli prodejen potravin v okolí města Brna a Jihomorav-ském kraji, výstupy těchto rozhovorů byly zpracovány pomocí zakotvené metody. Kvantitativní průzkum byl realizován formou dotazníkového šetřením pomocí in-ternetového a osobního dotazování na vzorku 317 respondentů. Při kvantitativním průzkumu jsou ověřovány předpoklady formulované na základě zjištění z kvalitativního průzkumu. Na základě zjištění jsou formulována marketingová od-poručení vedoucí k zlepšení spokojenosti současných a potenciálních zákazníků, přičemž tyto návrhy se týkají zejména oblasti merchandisingu prodejny a úprav v sortimentní skladbě prodejny na základě principů managementu kategorií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.