Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 165 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prostředí dopravní firmy
Francúzová, Andrea
Francúzová, A. Prostředí dopravní firmy, Bakalářská práce 2010 Tato práce je zaměřena na zmapování vnitřního a vnějšího prostředí dopravní firmy s cílem nalézt vhodné strategie k udržení a posílení postavení firmy na trhu. K hodnocení vnějšího prostředí bude využito PESTE analýzy, oborové prostředí bude zkoumáno prostřednictvím hodnocení klíčových aktérů podle Kotlera "3C" a vnitřní prostředí bude hodnoceno pomocí systému "7S" firmy McKinsey. Získané poznatky budou využity k sestavení SWOT analýzy, jež bude základem k tvorbě vhodných strategií.
Návrh strategie pro podnik Gold Office s.r.o.
Kijonková, Tereza
Kijonková, T. Návrh strategie pro podnik Gold Office s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá návrhem strategie pro podnik Gold Office s.r.o. Teoretická část práce se věnuje literární rešerši a je zaměřena především na po-jmy z oblasti strategické analýzy. Získané poznatky z teoretické části jsou využity v části praktické, kde je analyzováno vnitřní a vnější prostředí. Pro analýzu vnější-ho prostředí je využita PESTE analýza a Porterův model pěti sil. Vnitřní prostředí je zhodnoceno pomocí principu klíčových faktorů. Výsledkem těchto analýz jsou identifikované příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky. Tyto faktory jsou podkla-dem pro SWOT analýzu a následný návrh strategie.
Návrh strategie pro firmu Birki, spol. s r. o.
Kuncová, Lucie
Bakalářská práce Strategie firmy Birki spol. s r. o. se zaměřuje na řízení proce-sů společnosti. Výsledkem bude strategie, která zvýší klientskou základnu a zisko-vost firmy. Práce je rozdělena do dvou částí. Nejdříve je zpracována literární rešer-še pojednávající o strategickém managementu a dalších stěžejních pojmech. Na ni navazuje analytická a návrhová část, kde jsou použity metody PESTE, Porterův model 5 hybných sil, rozšířený marketingový mix. Identifikované faktory z vnějšího a vnitřního prostředí jsou uplatněny při tvorbě SWOT matice, ze které je stanovena finální strategie.
Návrh vhodných doporučení pre zvýšenie konkurencieschopnosti občianskeho združenia Rodinná škola
Leitnerová, Petra
Bakalářská práce se zabývá návrhem vhodné strategie pro soukromou základní školu Rodinná škola, která by této firmě přinesla lepší postavení na trhu a zvýšení povědomí mezi potenciálními zákazníky. V teoretické části jsou s využitím odborné literatury definovány všechny důležité pojmy z této problematiky a také vysvětleny jednotlivé analýzy, využity ve výzkumné části této práce. Výzkumná část sestává z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy a následného návrhu jednotlivých strategií. V práci jsou použity metody jako analýza PESTE, Porterův model 5 konkurenčních sil, Princip klíčových faktorů a marketingový mix 4P. Na základě těchto analýz byly identifikovány silné stránky, slabé stránky, příležitosti a hrozby. S využitím SWOT analýzy byly vypracovány návrhy na jednotlivé strategie. Nejvhodnější strategie byla finančně zhodnocena a časově vymezena.
Návrh vhodných odporúčaní pre podnik CUPCAKES & COFFEE s.r.o.
Gedeonová, Rebeka
GEDEONOVÁ, R. Návrh vhodných doporučení pro podnik CUPCAKES & COFFEE s.r.o. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vhodných doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku CUPCAKES & COFFEE s.r.o. S využitím odborné literatury jsou v literární rešerši vysvětleny základní pojmy k tvorbě strategie a také analýzy, které jsou prakticky využity ve výsledkové části. Při analýze vnějšího a vnitřního prostředí jsou využity PESTE analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil, McKinseyho model 7S a finanční analýza. Všechny identifikované hrozby a příležitosti podniku a také jeho silné a slabé stránky jsou shrnuty ve SWOT analýze. Na závěr jsou pomocí SWOT matice navržena vhodná doporučení pro podnik CUPCAKES & COFFEE s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 165 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.