Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 353 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Corporate transparency of russian companies and its impact on investment growth
Mukhametzyanova, Leysan
Diplomová práce zkoumá dopad transparentnosti ruských společností s ohledem na společenskou odpovědnost podniků na růst investic. Jsou studovány teoretické a empirické aspekty implementace transparentnosti a sociální odpovědnosti podniků. Pomocí metod ekonometrického modelování byla provedena empirická analýza dopadu korporátní transparentnosti ruských společností na jejich investiční atraktivitu se zvláštní pozorností věnovanou transparentnosti informací o CSR. V textu je popsána šablona pro závěrečné práce a je uvedena v příkladech.
Návrh implementace strategie společenské odpovědnosti do řízení zemědělského podniku
Šenková, Šárka
Bakalářská práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. V části literární rešerše jsou rozebrány jednotlivé pilíře společenské odpovědnosti, implementační rámec strategie CSR, udržitelné podnikání a možnosti reportingu a standardů CSR. Na společenskou odpovědnost se v literární rešerši zaměřuje také z pohledu malých a středních podniků a podniků působících v sektorů zemědělství. Analytická část zpracovává konkrétní oblasti společenské odpovědnosti vybraného zemědělského podniku. Na základě poznatků získaných z provedené situační analýzy a dotazníkového šetření zaměřené na zákazníky místní komunity jsou navrženy jednotlivé aktivity strategie CSR a formulována doporučení jak danou strategii implementovat do řízení podniku.
Strategie vybrané sítě hotelů v oblasti společenské odpovědnosti firem
Abbaszade, Kamilla
Abbaszade, K. Strategie vybrané sítě hotelů v oblasti společenské odpovědnosti firem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022 Tato bakalářská práce se zabývá společenskou odpovědností firem v hotelové síti a její cílem je zhodnotit aktuální stav ve společnosti OREA s.r.o. a následně navrhnout aktivity pro zlepšení situace. Na začátku práce jsou vysvětleny pojmy vztahující se k dané problematice. Následuje popis vybrané metodiky a analýza výsledků výzkumu, který byl proveden pomocí polostrukturovaných rozhovorů se zástupci hotelů. Na závěr byla uvedena doporučení pro zlepšení strategií společenské odpovědnosti.
Společenská odpovědnost obchodní společnosti
Hrdlička, Aleš
Hrdlička, A. Společenská odpovědnost obchodní společnosti. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2009. Bakalářská práce se věnuje problematice společenské odpovědnosti a její aplikaci ve firemním prostředí. Teoretická část se zabývá základními teoretickými přístupy společenské odpovědnosti, způsoby její implementace a hodnocení. Následuje popsání základních termínů s tímto tématem spojených. V praktické části se práce věnuje deklarovaným společensky odpovědným aktivitám vybrané společnosti. Prostřednictvím dotazníkového šetření a rozhovorů se zaměstnanci je zjišťováno, zda jsou všechny deklarované aktivity v reálném chodu firmy skutečně aplikovány. Poté jsou navržena vhodná doporučení s ekonomickým zhodnocením.
Společenská odpovědnost vinařských podniků v České Republice
Vozdecká, Renata
Diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti vinař-ských podniků v České republice. Cílem práce je vytvoření metodiky hodnocení společenské odpovědnosti pro vinařské podniky. Ve výsledkové části práce byla nejprve provedena analýza odvětví a pomocí těchto dat byl získán přehled o vývoji klíčových ukazatelů, které ovlivňují vývoj české ekonomiky a rovněž i prosperitu vinařského odvětví. Následně bylo provedeno dotazníkové šetření, ze kterého bylo zjištěno, že více než polovina vinařských podniků nemá povědomí o pojmu CSR, nicméně většina oslovených respondentů tyto principy ve svém podniku uplatňuje. V dotazníkovém šetření byla také zjištěna míra důležitosti u vybraných společensky odpovědných aktivit, za nejvíce důležité bylo považováno poskytování kvalitních a bezpečných výrobků zákazníkům. Dále byly v práci provedeny rozho-vory s finalisty soutěže Vinařství roku 2019. Rozhovory sloužily k posouzení obsa-hu a formulace oblastí a otázek, obsažených v návrhu metodiky. V závěru práce je představen návrh metodiky hodnocení společenské odpovědnosti u vinařských podniků v České republice a jeho postup při vyhodnocení.
Pohled generace Z na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion
Zálohová, Hana
Zálohová, H. Pohled generace Z na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se věnuje pohledu představitelů generace Z na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion. Cílem práce je vytvořit návrh doporučených CSR aktivit pro firmy podnikající v oblasti fast fashion. Tato doporučení budou navržena na základě vnímání společensky odpovědných aktivit u spotřebitelů generace Z. V literární rešerši jsou vymezeny základní pojmy související se zkoumanou tématikou. Výsledková část se zaměřuje na generaci Z, konkrétně na spotřební chování a postoj k aktivitám společenské odpovědnosti firem v souvislosti s fast fashion. Byl proveden kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření, na jehož základě jsou v závěrečné části práce navrženy konkrétní CSR aktivity pro firmy působící v odvětví fast fashion.
Společensky zodpovědné podnikání v nábytkářském průmyslu
Koukolová, Petra
Tato diplomová práce se zabývá problematikou společenské odpovědnosti firem (CSR) v nábytkářském odvětví. Teoretická část práce se věnuje historii tohoto konceptu, pilířům CSR, postupu implementace ve firmě a možným přínosům pro podnik. Rozebírána je zde také společenská odpovědnost firem ve světě, moderní trendy a budoucnost konceptu. V rámci praktické části práce bylo provedeno dotazníkové šetření mezi nábytkářskými firmami a následná analýza vybraných podniků, které mají CSR v rámci své strategie. Důležitou součástí práce jsou návrhy a doporučení pro vyřešení zjištěných problémových oblastí konceptu.
Spoločenská zodpovednosť a faktory výberu zamestnania
Sklenčárová, Stela
Sklenčárová, S. Společenská odpovědnost a faktory výběru zaměstnání. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá konceptem společenské odpovědnosti jako faktorem při výběru zaměstnání představiteli generace Y. Hlavním cílem diplomové práce je na základě výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu navrhnout doporučení pro zaměstnavatele. Návrhy jsou určeny zejména pro firmy sídlící ve velkých městech a pro uchazeče, kteří mají dosažené vysokoškolské vzdělání, jelikož vyšel předpoklad, že právě tyto faktory nejvíce ovlivňují výběr zaměstnání ve společensky odpovědné firmě. Na základě výsledků z primárních výzkumů můžeme konstatovat, že společenská odpovědnost je zásadním faktorem při výběru zaměstnání generací Y.
Povědomí o společenské odpovědnosti firem u spotřebitelů
Patočková, Anna
Tato diplomová práce zkoumá povědomí o společenské odpovědnosti firem u spotřebitelů. Stěžejním cílem práce je zjistit rozsah informovanosti spotřebitelů týkající se společenské odpovědnosti firem a následně firmám podat doporučení, které povedou k případnému zvýšení povědomí. Z důvodu komplexního naplnění hlavního cíle jsou v práci stanoveny i cíle dílčí, které vycházejí se sestavených výzkumných otázek. Všechna doporučení jsou navržena na základě předchozího zhodnocení spotřebitelského povědomí a vycházejí z primárního šetření, jehož součástí je jak kvalitativní, tak i kvantitativní výzkum. Samotné primární šetření je vyhotoveno ze sekundárních dat, které jsou součástí teoretické části práce.
Vplyv CSR aktivít na výkonnosť firiem
Matulová, Alexandra
Diplomová práce se zaobírá identifikací vlivu společenské odpovědnosti firem na finanční výkonnost firem. Vliv CSR aktivit je odhadnut pomocí RepRisk indexu, který zachycuje míru vystavení firem vůči reputačnímu riziku. Hlavním přínosem práce je odhad vztahu mezi CSR a finanční výkonností firem vzhledem k rozdílným makroekonomickým prostředím vyjádřeným zejména ekonomickým růstem a kvalitou institucionálního prostředí. V práci je využit statický a dynamický regresní model panelových dat s fixními efekty z důvodu heterogenity států Evropské unie. Vzorek dat využitý v empirické analýze se skládá z 969 firem z Evropské unie a Velké Británie s roční frekvencí od roku 2009 až 2017. Výsledky statických modelů naznačují významný pozitivní vliv CSR aktivit na rentabilitu aktiv. Při uvážení endogenity proměnných a odhadu GMM estimátora se při zahrnutí ekonomického růstu a proměnných zastřešujících kvalitu institucionálního prostředí do modelu nepotvrdil statisticky významný vliv CSR aktivit na finanční výkonnost firem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 353 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.