Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tomáš Baťa a česká reklama
Vošahlíková, Pavla
Využití obchodní propagace ve prospěch rozvoje podniku v kontextu politického, hospodářrkého a kulturního rozvoje.
Tomáš Baťa a jeho politické názory
Pernes, Jiří
Zakladatel obuvnického impéria ve Zlíně Tomáš Baťa byl rovněž veřejně činnou osobností. Angažoval se v komunální politice a pracoval v samosprávných orgánech země Moravskoslezské. Autor se zaměřuje na analýzu jeho politických názorů a stanovisek, které ve své práci uplatňoval.
Fenomén Baťovského městského stavitelství z pohledové perspektivy moderních urbánních dějin
Ševeček, Ondřej
Studie je zaměřena na reflexi badatelského potenciálu komparativního přístupu k fenoménu městského stavitelství firmy Baťa.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.