Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Media Campaign of Salafi Militant Organizations: The Case of Al-Shabaab and Daesh
Zděblová, Petra ; Ludvík, Zdeněk (vedoucí práce) ; Daniel, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na mediální kampaň Saláfistických militantních organizací. Tyto organizace si vytvářejí vlastní kampaň za účelem prosazování cílů a formulování svých názorů, které často šíří prostřednictvím internetu. Obsah kampaně si organizace mohou plně přizpůsobit, protože nepodléhá žádné cenzuře. Informační prostředí 21. století výrazně přispělo k tomu, aby Salafistické militantní organizace získali své postavení aktérů na mezinárodní scéně. K tomu jim dopomáhá schopnost publikovat obsah svých sdělení v různých jazycích a zároveň jej šířit prostřednictvím několika médií tak, aby se dostaly k co nejširšímu publiku. Hlavním účelem této diplomové práce je zjistit, zda se cíle daných organizací promítají do jejich anglicky psaných magazínů a pokud ano, tak v jakém rozsahu. Práce zkoumá dva anglicky psané magazíny, konkrétně Gaidi Mtaani a Dabiq, jež jsou vydávány organizacemi Al-Shabaab a Daesh. Cíle obou organizací jsou rozděleny do čtyř kategorií, a to na strategické náboženské cíle, strategické politické cíle, fundamentální cíle a cíle zprostředkující. Jelikož se obě dvě organizace od sebe liší a jejich cíle jsou rozdílné a tudíž nesrovnatelné, je každá organizace, respektive její časopis, analyzován zvlášť. Tato práce se nesnaží své závěry zobecňovat, ale spíše uchopit každý případ...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.