Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivita internetové reklamy na českém trhu
Zanespalová, Andrea ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Tématem této bakalářské práce je fenomén internetové reklamy na českém trhu. V teoretické části je popsána klasická reklama, její historie a vznik internetové reklamy v důsledku rozšíření internetu mezi širokou veřejnost. Jsou popsány jednotlivé formy internetové reklamy včetně jejich výhod, nevýhod a běžného užití jednotlivých forem. Práce dále popisuje možnosti měření efektivity internetové reklamy včetně představení konkrétních analytických služeb nejčastěji používaných poskytovatelů internetové reklamy. V rámci praktické části práce je vytvořena facebooková kampaň v soukromé firmě. V úvodu praktické části je představena firma, její činnost a její dosavadní aktivity na sociálních sítích, včetně konkrétních kampaní a jejich hodnocení. Na základě těchto aktivit je vytvořen plán pro novou reklamní kampaň. Je popsáno vytvoření facebookové reklamní kampaně a její průběh v jednotlivé dny. Na závěr jsou výsledky kampaně vyhodnoceny a porovnány s předchozími proběhlými kampaněmi a navržena možná zlepšení při tvorbě reklamních kampaní v budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.