|
Uvedení nové instantní kávy Nescafé AZERA na český a slovenský trh
Hort, Jakub ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Volfíková, Julie (oponent)
Přesycenost trhu je fenomén, se kterým se potýká každá FMCG společnost. Na trh přichází stále nové produkty, které lákají na nové nebo vylepšené vlastnosti a zákazník má na výběr z široké škály výrobků v téměř každé kategorii. Zástupci značek, brand manažeři, se tak musí stále více soustředit na marketingovou komunikaci a snažit se odlišit svou značku od konkurence. V teoretické části diplomové práce se orientuji na klíčové pojmy spojené s marketingem a představím marketingový a komunikační mix. V praktické části se nejprve zaměřím na trh rozpustné kávy, jeho složení a trendy, které ho ovlivňují v posledních letech. Poté představím marketingový mix nové rozpustné kávy NESCAFÉ AZERA, který na závěr zhodnotím a navrhnu případné změny do budoucna. Poslední částí práce je vlastní kvantitativní výzkum, jehož cílem je zjistit, zda se se tato nová rozpustná káva dostala do povědomí zákazníků a komunikační kampaň byla efektivní.
|
| |
|
Analýza činnosti a cíle Hospodářské komise OSN pro Latinskou Ameriku a Karibskou oblast
Volfíková, Julie ; Hitzgerová, Gabriela (vedoucí práce) ; Horký, Ondřej (oponent)
Práce seznamuje s Hospodářskou komisí OSN pro Latiskou Ameriku a Karibskou oblast, analyzuje její činnost a cíle v novém miléniu. Hlavním cílem této Komise je podpora hospodářského a sociálního rozvoje v regionu. Jednotlivé části práce se zabývají členskými zeměmi, integračními tendencemi v regionu, organizační strukturou Komise, jejím vývojem, činnností a cíli v novém miléniu. Jádrem práce je analýza současné činnosti probíhající v jednotlivých divizích, které mají na starost implementaci hlavního programu. Komise do svého programu zakomponovala i rozvojové cíle OSN.
|