Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj nároků na interpretaci děl českých skladatelů pro bicí nástroje od 60.let 20.stol. po současnost
Veselý, Šimon ; MIKOLÁŠEK, Daniel (vedoucí práce) ; BARTOŇ, Hanuš (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o rostoucí tendenci skladatelů české artificiální hudby od 60. let 20. století až po současnost objevovat nové technické možnosti bicích nástrojů a následně je aplikovat do tvůrčího procesu. Práce obsahuje několik poznámek k historickému přehodnocování bicího nástroje jakožto kompozičního činitele v rukou skladatele a jeho emancipace v tvorbě českých skladatelů. Práce obsahuje několik teoretických a interpretačních analýz, konkrétně analýzy děl Miloslava Kabeláče, Marka Kopelenta a Daniela Chudovského. Cílem práce je poukázat na prohlubující se nároky na interpretaci děl soudobé hudby pro bicí nástroje, ale také na rezonující pluralitu a otevřenost různých skladatelských osobností vybraného období.
Komercializace " klasické " hudby
Veselý, Šimon ; MIKOLÁŠEK, Daniel (vedoucí práce) ; HAVLÍK, Jaromír (oponent)
Tato práce pojednává o komercializaci artificiální hudby se zvláštním zřetelem k situaci soudobé hudební literatury pro bicí nástroje. Cílem práce je poukázat na uměleckou hodnotu, která je hlavním aspektem rozpoznání komerční manipulace. Práce také popisuje roli hudebního průmyslu, technologií a masových médií vzhledem k popularizaci hudebních děl. Práce vychází z poznání hudby 20. a 21. století a z pojmu rekontextualizace uměleckých hodnot během tohoto období.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.