Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 13,847 a km 16,750
Veits, Lukáš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné trati č.016 Chrudim - Borohrádek v úseku km 13,847 - 16,750. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a navrhnout obnovu odvodnění.
Rekonstrukce žst. Podivín
Veits, Lukáš ; Dohnal, Michal (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice v Podivíně. V rámci práce bude navrženo nové kolejové řešení stanice pro zvýšení rychlosti na 200 km/h včetně návrhu železničního svršku, železničního spodku a celkového odvodnění. Dále bude navržena celková peronizace pomocí dvou ostrovních nástupišť s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice.
Rekonstrukce žst. Podivín
Veits, Lukáš ; Dohnal, Michal (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rekonstrukcí železniční stanice v Podivíně. V rámci práce bude navrženo nové kolejové řešení stanice pro zvýšení rychlosti na 200 km/h včetně návrhu železničního svršku, železničního spodku a celkového odvodnění. Dále bude navržena celková peronizace pomocí dvou ostrovních nástupišť s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnice.
Rekonstrukce železniční tratě Chrudim - Borohrádek mezi km 13,847 a km 16,750
Veits, Lukáš ; Bombera, Ing Jan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je úprava geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné trati č.016 Chrudim - Borohrádek v úseku km 13,847 - 16,750. Při rekonstrukci je potřeba řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů a navrhnout obnovu odvodnění.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.