Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výtvarná výchova a hra z pohledu teorie objektních vztahů
VYSUŠIL, Pavel
Tato práce si klade za cíl podrobně prozkoumat a klasifikovat fenomén hry a její vztah k výtvarné činnosti a edukaci. Jako první východisko využívá pohledu obecné a vývojové pychologie. Důraz je kladen na formální a funční vymezení pojmu hry. Tuto teoretickou základnu pak rozšíříme a konfrontujeme s pohledem hlubinné psychologie. Teorie rozvýjená hlubinnou psychologií lépe a podrobněji objasňuje spojení mezi hrou, osobností, imaginací a kreativitou. Hlavním zdrojem pak budou práce představitelů teorie objektních vztahů. Díky zaměření na raný vývoj osobnosti člověka odkrývají místo a čas vzniku jevů spojených s uměleckou činností a jejich význam pro lidskou psychiku. Na základě teorií obecné a hlubinné psychologie budou poté předložena východiska, která z nich vyplývají pro didaktické strategie výtvarné výchovy a pro výtvarného pedagoga. Předložená východiska budou následně konfrontována s odbornou literaturou současného pojetí výtvarné edukace.
Vývoj aplikace pro řešení úloh lineárního programování pomocí nástroje Microsoft Solver Foundation
VYSUŠIL, Pavel
Práce popisuje vývoj počítačové aplikace, hry Sudoku, obsahující modul pro automatické vyřešení úlohy. Ten je navržen na základě matematického modelu definovaného jako úloha lineárního programování a řešen metodou Simplex. Při implementaci úlohy byl použit nástroj pro matematické modelování Microsoft Solver Foundation. Popsány jsou teoretické základy potřebné pro implementaci problému, včetně vytvoření matematického modelu, technologie použité při vývoji a vlastní struktura a fungování aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.