Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motionless Presence Detection of Humans
Szabó, Tomáš ; Dolejška, Daniel (oponent) ; Pluskal, Jan (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to find generic solution for detecting a person in the smart home network. Simple implementation of the PIR sensor registers a person coming to a room, yet when the person becomes stationary by working on a laptop or watching a television it cannot detect him/her any further. Via a millimeter-wave radar it is possible to tell, if the person is still in the room or he/she left. The existing commercial solution tends to be rather expensive and in the most part of world unavailable for purchase. The solution can be implemented as an individual unit communicating with the development kit as a part of set of sensors. The testing takes a place at NES@FIT spaces, where the current solution is realized by PIR sensors.
Behavior analysis of unskilled negotiators during negotiation
Szabó, Tomáš ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Jusko, Roman (oponent)
Diplomová práce se pokouší o zmapování strategie vyjednávaní mezi nezkušenými vyjednávači a nalezení těch strategií, využívaných nezkušenými vyjednávači, které zabraňují dosáhnutí nejefektivnějšího výsledku. Poukázáním na tyto nesprávné vyjednávací strategie, chce nasměrovat akademiky k eliminaci těchto strategií při budoucí výuce vyjednávacích strategií. Teoretická základna diplomové práce poukazuje na teoretickou stánku strategií spojených s vyjednáváním, mapuje prvky, styly a postupy vyjednávaní, které jsou ve vyjednávaní využívané. Praktická část detailně interpretuje výsledky zjištěné z výzkumu, který bol realizovaný prostřednictvím aplikace vyjednávací simulace do vyučovaní předmětu Tréning sociálních a manažérských dovedností v pěti simulačních seminářích, které se uskutečnili v zimním semestru ročníku 2013/2014.
Analysis of customer satisfaction in the hotel of Sheraton Prague Charles Square Hotel
Szabó, Tomáš ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Gardoš, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabírá problematikou spokojenosti zákazníků konkrétního pražského hotelu. Snaží se zmapovat celkovou spokojenost zákazníků a její vývoj od začátku existence hotelu. Její vliv na loajalitu ke značce hotelu a ochotu zákazníků doporučit hotel svým známým. Poukazuje také na vliv benefitů věrnostního programu daného hotelu na loajalitu ke značce hotelu. Práce se snaží odpovědět na hypotézy vyplývající ze stanovených cílů, což se jí nakonec podaří a odhaluje určitý vliv mezi celkovou spokojeností a loajalitou ke značce, taktéž postupně narůstající spokojenost zákazníků v čase z důvodu lepších zkušeností managementu s vedením hotelu. V závěru posuzuje efektivnost majitelovo rozhodnutí změnit generálního ředitele po pěti měsících od otevření hotelu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Szabó, Tamás
3 Szabó, Tereza
2 Szabó, Tibor
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.