Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kulturní rozdíly na webu
Pelíšek, Jiří ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce uplatňuje teorii kulturních rozdílů v prostředí webů. V práci je hodnoceno několik desítek vybraných internetových stránek z různých národních kultur a je provedena jejich analýza. Zkoumány jsou rozdíly ve web designu a marketingové komunikaci v závislosti na kultuře. Hodnocení vychází z kulturních modelů sociálního psychologa Geerta Hofstedeho a antropologa Edwarda T. Halla. Zkoumané weby jsou vybrány z devíti kulturních klastrů podle Inglehart-Welzelovy mapy, která vychází z dat projektu World Values Survey. Další zkoumaná skupina webů zahrnuje největší světové producenty v odvětví. K hodnocení je použita tabulka doporučených kulturních aspektů ve webovém designu, která je uvedena v práci s názvem Cross-Cultural Strategies for Web Design (Armando Calabrese et al. 2012), autoři této studie navazují a rozvíjí práci Aarona Marcuse a Emilie Gould. Cílem této diplomové práce je analyzovat, zda se na vybrané skupině webů projevují kulturní rozdíly.
Analýza sentimentu
Pelíšek, Jiří ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
V této bakalářské práci jsou popsány možnosti používání analýzy sentimentu a je porovnáno několik nástrojů, které analýzu sentimentu provádí. Nejprve je vysvětlen význam této analýzy v rámci marketingu. Následně je definován pojem analýza sentimentu. V další části jsou objasněny základní pojmy a popsány metody. V poslední kapitole je porovnáno několik služeb poskytujících nástroje pro analýzu sentimentu.

Viz též: podobná jména autorů
2 Pelíšek, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.