Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analysis of marketing strategy of nonprofit organisation
Papcunová, Ivana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čopíková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje analýze marketingové strategie slovenské neziskové organizace Úsmev ako dar a jejího konkrétního projektu Najmilší koncert roka. Tato organizace se věnuje pomoci a péči o děti z dětských domovů a náhradních rodin. Teoretická část obsahuje definici a přiblížení neziskových organizací, způsoby financovaní těchto organizací a jejich specifickým marketingem. Praktická část se zabývá popisem neziskové organizace Úsmev ako dar a konkrétním projektem Najmilší koncert roka, rozborem marketingového mixu organizace a jejích komunikačních aktivit a analýze a zhodnocení vnímání mediální kampaně na základě výsledků z průzkumu veřejného mínění.
From Slovak crown to euro
Papcunová, Ivana ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Nigrinová, Lenka (oponent)
Táto bakalářská práce se zaobírá vstupem Slovenské republiky do evropské hospodářské a měnové unie a procesem zavedení jednotné měny euro na Slovensku. První kapitola se věnuje historickému vývoji samotné hospodářské a měnové unie s důrazem na důležité kroky, které vedli k jej vytvoření. Druhá kapitola přibližuje jednotlivé maastrichtské konvergenční kriteria a jejich plnění Slovenskem. Třetí kapitola se zaměřuje na výhody a nevýhody vyplývající z přijatí eura a jejich možným dopadem na slovenskou ekonomiku. Závěr třetí kapitoly se věnuje samotnému vnímaní zavedení eura obyvatelstvem Slovenské republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.