Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing prodeje nemovitosti
Havránková, Jana ; Pěknic, Štěpán (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na „Marketing prodeje nemovitosti“ a zabývá se především dostupnosti informací, které jsou poskytovány zákazníkům. Dále novelou zákona o dani z převodu z nemovitostí, kdy nově přechází daňové břemeno na kupujícího, jak působí tato změna v zákoně na trh s nemovitostmi, na realitní kanceláře, prodávající či kupující. Následné řešení sporů či reklamací při nákupu/prodeji nemovitosti a analýzou času, který je potřeba ke schůzkám a k uzavření smlouvy prostřednictvím realitní kanceláře nebo bez její pomoci. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou převážně specifikovány základní pojmy související s marketingem, v druhé části je aplikován marketingový výzkum v praxi. V závěru jsou popsány návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Marketing prodeje nemovitosti
Havránková, Jana ; Pěknic, Štěpán (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na „Marketing prodeje nemovitosti“ a zabývá se především dostupnosti informací, které jsou poskytovány zákazníkům. Dále novelou zákona o dani z převodu z nemovitostí, kdy nově přechází daňové břemeno na kupujícího, jak působí tato změna v zákoně na trh s nemovitostmi, na realitní kanceláře, prodávající či kupující. Následné řešení sporů či reklamací při nákupu/prodeji nemovitosti a analýzou času, který je potřeba ke schůzkám a k uzavření smlouvy prostřednictvím realitní kanceláře nebo bez její pomoci. Práce se skládá z části teoretické a praktické. V první části jsou převážně specifikovány základní pojmy související s marketingem, v druhé části je aplikován marketingový výzkum v praxi. V závěru jsou popsány návrhy a případná doporučení ke zlepšení.
Analýza a komparace obchodních řetězců v ČR
Drtina, Jakub ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Pěknic, Štěpán (oponent)
Problematika českého maloobchodu je stále diskutovaným tématem. V úvodu jsou představeny maloobchodní formáty, jejich historický vývoj na českém trhu, příchody a odchody společností a předpokládaný vývoj v následujících letech. Součástí teoretické části je ekonomický a psychologický pohled na specifikaci hypermarketů. Pro praktické analýzy jsou představeny zkoumané obchodní řetězce, jejich vznik, vývoj a strategie. Doplněna je i kapitola týkající se obchodních center a jejich významu pro maloobchodní trh. Praktická studie se věnuje významu obchodní značek, pozici na trhu a nalezení věrných zákazníků. Druhá část se zabývá monitoringem cenové politiky, nalezením řetězce, který má trvale nejnižší ceny na trhu. Závěrečný výzkum se orientuje na analýzu preferencí zákazníků, nalezení výhod a nevýhod obchodních řetězců, návrhů a doporučení, jak se ještě více přiblížit zákazníkovi.
B2B marketing v telekomunikacích
Hloušková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pěknic, Štěpán (oponent)
B2B marketing v telekomunickacích. Výzkum v rámci firemních zákazníků využívajících služby telekomunikačních operátorů na českém trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.