Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Automatizované testování znalostí uživatelů v projektu StartupJobs.cz
Mikschik, Filip ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Hrkal, Filip (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh a implementaci automatizovaného testování uživatelů v projektu StartupJobs.cz, které popisuje od teoretických příprav přes implementaci po vyhodnocení celého projektu s ročním odstupem. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. V první části se věnuje popisu samotné firmy, která testování zavádí. Hlavně popisuje důvody a očekávané přínosy zavedení testování. Dále staví teoretický základ práce popisem klasické testové teorie (CTT), teorie odpovědi na položku (IRT) a celé řadě dalších. Závěrem teoretické části práce zpracovává rešerši dalších prací, které se testování věnují. V druhé praktické části se práce zabývá využitím těchto teorií v praxi, jakým způsobem by je bylo vhodné pro účely firmy využít, následně popisuje implementaci a hlavní část práce je věnována vyhodnocení zavedení testování znalostí pomocí dat nasbíraných za první rok provozu. Cílem práce je ověřit hypotézy, které jsou spojené se zavedením testování (vztah vyplněných testů a úspěšnosti zájemců). Hlavním přínosem práce je komplexní pohled na danou tematiku od teorií až po praktickou aplikaci, ze které pochází i celá řada unikátních dat, získaných během ročního provozu testování.
Sociální sítě a jejich využití v komerční sféře
Mikschik, Filip ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v komerční sféře. Je rozdělena do dvou hlavních částí, v první části definuje sociální sítě, uvádí jejich příklady a popisuje jejich vývoj. Konkrétně se zabývá vybranými sítěmi a ty blíže popisuje. Dále představuje možnosti využití těchto sítí ve firemní praxi, kde uvádí konkrétní příklady využití nabízených funkcionalit. V druhé části se zaměřuje na vybraný vzorek firem, ve kterém identifikuje firmy, které sociální sítě (Facebook a Twitter) využívají a ty blíže zkoumá. Zkoumá reálnou komunikaci těchto firem a blíže ji analyzuje. Na závěr uvádí příklady dobré a špatné komunikace a doporučení pro využití sociálních sítí v komerční sféře.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.