Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of touchpoints between the children's target group and the automotive industry
Mikolajová, Kamila ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Dědek, Milan (oponent)
V dnešní době má zákazník při hledání osobního automobilu výběr ze širokého spektra značek. Proto se automobilové firmy musí obrátit na potenciálního zákazníka mnohem dříve než k samotnému nákupu. Moja diplomová práce se zabývá analýzou současných a potenciálních kontaktních bodů vybrané automobilové značky a dětí ve věku 3-18 let. Cílem práce je zhodnotit současné kontaktní body, kde je možné s dětmi navzájem kontaktovat napříč jejich cestou dospívání. Mojou sekundární snahou bylo vyvodit současné trendy a fenomény detského světa, které by se měly vzít v úvahu při plánování budoucích kontaktních bodů v rámci jejich marketingové strategie. Výsledky práce jsou založeny na výsledcích skutečně provedeného kvalitativního výzkumu formou kvalitatívních rozhovorů.
Billboard and its role in the marketing strategy of small and medium-sized enterprises
Mikolajová, Kamila ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Hlavním cílem práce bylo vyjasnit úlohu billboardu v marketingové strategii malého a středního podniku. Teoretická část se zabývá marketingovou a komerčních komunikací, jejich jednotlivým mixem a procesem tvorby. Práce dále analyzuje billboard jako jeden z typů venkovní reklamy, poskytuje detailní pohled na jeho výhody, nevýhody, charakteristické rysy, které je třeba zvážit pří výběru média. Také poskytuje návod, jak by měl ideální billboard vypadat z kreativního, vizuálního a verbálního hlediska. Hlavní náplní praktické části je představení billboardové kampaně vybraného podniku a její následná analýza provedena dotazníkovým průzkumem, ale i pohledem z ekonomického hlediska. Závěr praktické části také přináší navrhované změny pro billboardovou kampaň vybraného podniku, ale i doporučení pro začínající malé podniky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.