Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Způsoby propagace produktů a služeb na internetu
Michna, Dennis
Michna, D. Způsoby propagace produktů a služeb na internetu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá online marketingem a nástroji internetové propagace. Cílem je zjistit, jaký způsob propagace produktů a služeb na internetu je z pohledu efektivity nejúčinnější. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První část definuje reklamu z právního hlediska, popisuje vliv internetu na marketing, vznik online marketingu a všech jeho nejdůležitějších nástrojů spolu s využitím v praxi. Druhá část obsahuje základní informace o možnostech propagace firem na českém nejnavštěvovanějším webu a vyhledávači Seznam.cz, dále pak dotazníkové šetření na straně uživatelů pro zjištění vztahu lidí k online marketingu a jeho nástrojům, a nakonec zpracované rozhovory s reklamními agenturami zaměřující se na online marketing, z kterých je vyhodnocený závěr a tím i splněný cíl práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.