Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační strategie k oslovení segmentu seniorů
Michalík, Dominik
Hlavním cílem bakalářské práce je návrh a nalezení vhodných nástrojů marketingové komunikace k oslovení specifického segmentu seniorů. První část je teoretická a zabývá se všemi pojmy, které jsou pro výzkum klíčové. Druhá část je věnována analýze sekundárních a primárních dat, na jejichž základě je vypracován návrh vhodných nástrojů marketingové komunikace k oslovení segmentu seniorů. V diskuzi jsou poté rozebírány různé omezující faktory a limity, které mohli výsledek výzkumu ovlivnit.

Viz též: podobná jména autorů
5 Michalík, Daniel
7 Michalík, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.