Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Celebrity marketing pražských muzikálů
Kuzmová, Tereza ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Meiserová, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje problematice celebrity marketingu pražských muzikálů, který je výraznou charakteristikou současné pražské muzikálové scény. V teoretické části práce jsou představeny základní teorie studia celebrit a konkrétní specifika marketingového mixu muzikálů, ve kterém celebrity mají podstatnou úlohu. Okrajově se práce věnuje také aktuální muzikálové nadprodukci a s ní souvisejícím problémům v marketingové činnosti muzikálových produkcí. Stěžejní částí této práce je pak vlastní výzkum, který byl realizován analýzou propagačních materiálů největších pražských muzikálových produkcí, a zároveň dotazníkovým šetřením mezi návštěvníky muzikálových inscenací. Cílem tohoto výzkumu bylo posoudit současný celebrity marketing pražských muzikálů a vliv účinkování celebrit na rozhodování o návštěvě muzikálu.
Marketingová strategie Uměleckoprůmyslového muzea v Praze
Hlaváčková, Karla ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Meiserová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem příspěvkových organizací státu. V první, teoretické části se zaměřuje na teorii marketingu státní příspěvkové muzejní organizace a popis marketingových specifik spojených s touto právní formou. Je uveden zákonný rámec příspěvkových organizací a muzejních institucí. Tato část práce také uvádí argumenty pro podporu kulturních organizací. Cílem praktické části je popsat tvorbu marketingové strategie Uměleckoprůmyslového muzea. Důraz je kladen na marketingový mix přizpůsobený specifickému segmentu, studentům. V rámci těchto kapitol byl proveden kvalitativní výzkum pomocí strukturovaných rozhovorů vedených se zástupci segmentu studentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.