Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Studentské koleje
Matějů, Šimon ; Havířová, Zdeňka (oponent) ; Lavický, Miloš (vedoucí práce)
TATO DIPLOMOVÁ PRÁCE ZPRACOVÁVÁ PROJEKTOVOU DOKUMENTACI PRO PROVEDENÍ STAVBY STUDENTSKÝCH KOLEJÍ VE MĚSTĚ BRNO. OBJEKT JE SITUOVÁN U ZASTÁVKY TECHNOLOGICKÝ PARK V BLÍZKOSTI NĚKOLIKA FAKUL VUT A STUDENTSKÉHO KAMPUSU. NÁVRH VZEŠEL Z DLOUHODOBÉHO NEDOSTATKU UBYTOVACÍCH KAPACIT NA STÁVAJÍCÍCH KOLEJÍCH V BRNĚ, TUDÍŽ DŮRAZ BYL KLADEN ZEJMÉNA NA UBYTOVACÍ KAPACITU OBJEKTU. I PROTO SE OBJEKT SKLÁDÁ ZE DVOU ČTYŘPATROVÝCH BLOKŮ O CELKOVÉ KAPACITĚ 244 LŮŽEK, KTERÉ JSOU SITUOVÁNY VE 2. AŽ 4. NADZEMNÍM PODLAŽÍ. TYPICKÝ A OPAKUJÍCÍ PRVEK JE OBYTNÁ BUŇKA VE KTERÉ SE NACHÁZÍ DVA DVOULŮŽKOVÉ POKOJE, SPOLEČNÁ SCHUŇKA S JÍDELNOU, SPOLEČNÉ SOCIÁLNÍ ZÁZEMÍ S PŘEDŠÍNÍ A DVA BALKONY PŘÍSTUPNÉ Z KUCHYŇKY. 1. NADZEMNÍ PODLAŽÍ SPOJUJE OBA BLOKY VELKORYSÝMI STUDOVNAMI, KOLÁRNOU A CHODBOU, KTERÉ NAVAZUJÍ NA DALŠÍ POLEČNÉ PROSTORY JAKO NAPŘÍKLAD HERNU, COPY CENTRUM ČI PRÁDELNU, PROSTORY PRO SPOLEČENSKÉ VYŽITÍ JE DOPLNĚNO JEŠTĚ O FITNESS TĚLOCVIČNU. KAPACITA JE V PRVNÍM NADZEMNÍM PODLAŽÍ NAVÝŠENA JEŠTĚ O 4 POKOJE S VLANÍM SOCIÁLNÍM ZÁZEMÍM PRO HANDICAPOVANÉ STUDENTY. ZBÝVAJÍCÍ PROSTORY V 1NP JSOU VYUŽITY JAKO TECHNICKÉ A ADMINISTRATIVNÍ ZÁZEMÍ KOLEJÍ.
Bytový dům
Matějů, Šimon ; Osička, Jan (oponent) ; Lavický, Miloš (vedoucí práce)
TATO BAKALÁŘSKÁ PRÁCE ZPRACOVÁVÁ PROJEKTOVOU DOKUMENTACI PRO PROVEDENÍ STAVBY BYTOVÉHO DOMU V OBCI TÁBOR. OBJEKT BYTOVÉHO DOMU MÁ TŘI NADZEMNÍ PODLAŽÍ. V 1.NADZEMNÍ PODLAŽÍ SE NACHÁZÍ SPOLEČNÉ PROSTORY, TECHNICKÉ ZÁZEMÍ A GARÁŽ, VE 2. A 3. NADZEMNÍM PODLAŽÍ JE 5 BYTOVÝCH JEDNOTEK. SVISLÉ NOSNÉ KONSTRUKCE JSOU VYHOTOVENY ZDĚNOU TECHNOLOGIÍ Z VÁPENOPÍSKOVÝCH TVÁRNIC KM BETA SENDWIX., ZATEPLENÉ KONTAKTNÍM ZATEPLOVACÍM SYSTÉMEM ETICS. VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE JE MONOLITICKÁ. OBJEKT JE ZASTŘEŠEN NEPOCHOZÍ PLOCHOU STŘECHOU. PROJEKTOVÁ DOKUMENTACE JE ZPRACOVANÁ DLE AKTUÁLNÍCH PLATNÝCH ZÁKONŮ, NOREM A VYHLÁŠEK. OBJEKT JE SITUOVÁN NA ROVINNÉM POZEMKU.
Studentské koleje
Matějů, Šimon ; Havířová, Zdeňka (oponent) ; Lavický, Miloš (vedoucí práce)
TATO DIPLOMOVÁ PRÁCE ZPRACOVÁVÁ PROJEKTOVOU DOKUMENTACI PRO PROVEDENÍ STAVBY STUDENTSKÝCH KOLEJÍ VE MĚSTĚ BRNO. OBJEKT JE SITUOVÁN U ZASTÁVKY TECHNOLOGICKÝ PARK V BLÍZKOSTI NĚKOLIKA FAKUL VUT A STUDENTSKÉHO KAMPUSU. NÁVRH VZEŠEL Z DLOUHODOBÉHO NEDOSTATKU UBYTOVACÍCH KAPACIT NA STÁVAJÍCÍCH KOLEJÍCH V BRNĚ, TUDÍŽ DŮRAZ BYL KLADEN ZEJMÉNA NA UBYTOVACÍ KAPACITU OBJEKTU. I PROTO SE OBJEKT SKLÁDÁ ZE DVOU ČTYŘPATROVÝCH BLOKŮ O CELKOVÉ KAPACITĚ 244 LŮŽEK, KTERÉ JSOU SITUOVÁNY VE 2. AŽ 4. NADZEMNÍM PODLAŽÍ. TYPICKÝ A OPAKUJÍCÍ PRVEK JE OBYTNÁ BUŇKA VE KTERÉ SE NACHÁZÍ DVA DVOULŮŽKOVÉ POKOJE, SPOLEČNÁ SCHUŇKA S JÍDELNOU, SPOLEČNÉ SOCIÁLNÍ ZÁZEMÍ S PŘEDŠÍNÍ A DVA BALKONY PŘÍSTUPNÉ Z KUCHYŇKY. 1. NADZEMNÍ PODLAŽÍ SPOJUJE OBA BLOKY VELKORYSÝMI STUDOVNAMI, KOLÁRNOU A CHODBOU, KTERÉ NAVAZUJÍ NA DALŠÍ POLEČNÉ PROSTORY JAKO NAPŘÍKLAD HERNU, COPY CENTRUM ČI PRÁDELNU, PROSTORY PRO SPOLEČENSKÉ VYŽITÍ JE DOPLNĚNO JEŠTĚ O FITNESS TĚLOCVIČNU. KAPACITA JE V PRVNÍM NADZEMNÍM PODLAŽÍ NAVÝŠENA JEŠTĚ O 4 POKOJE S VLANÍM SOCIÁLNÍM ZÁZEMÍM PRO HANDICAPOVANÉ STUDENTY. ZBÝVAJÍCÍ PROSTORY V 1NP JSOU VYUŽITY JAKO TECHNICKÉ A ADMINISTRATIVNÍ ZÁZEMÍ KOLEJÍ.
Bytový dům
Matějů, Šimon ; Osička, Jan (oponent) ; Lavický, Miloš (vedoucí práce)
TATO BAKALÁŘSKÁ PRÁCE ZPRACOVÁVÁ PROJEKTOVOU DOKUMENTACI PRO PROVEDENÍ STAVBY BYTOVÉHO DOMU V OBCI TÁBOR. OBJEKT BYTOVÉHO DOMU MÁ TŘI NADZEMNÍ PODLAŽÍ. V 1.NADZEMNÍ PODLAŽÍ SE NACHÁZÍ SPOLEČNÉ PROSTORY, TECHNICKÉ ZÁZEMÍ A GARÁŽ, VE 2. A 3. NADZEMNÍM PODLAŽÍ JE 5 BYTOVÝCH JEDNOTEK. SVISLÉ NOSNÉ KONSTRUKCE JSOU VYHOTOVENY ZDĚNOU TECHNOLOGIÍ Z VÁPENOPÍSKOVÝCH TVÁRNIC KM BETA SENDWIX., ZATEPLENÉ KONTAKTNÍM ZATEPLOVACÍM SYSTÉMEM ETICS. VODOROVNÁ NOSNÁ KONSTRUKCE JE MONOLITICKÁ. OBJEKT JE ZASTŘEŠEN NEPOCHOZÍ PLOCHOU STŘECHOU. PROJEKTOVÁ DOKUMENTACE JE ZPRACOVANÁ DLE AKTUÁLNÍCH PLATNÝCH ZÁKONŮ, NOREM A VYHLÁŠEK. OBJEKT JE SITUOVÁN NA ROVINNÉM POZEMKU.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.