Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systém odměňování pracovníků ve vybrané organizaci
MACHOŇOVÁ, Denisa
Hlavním cílem této práce je na základě analýzy a zhodnocení současného systému odměňování ve vybrané organizaci navrhnout možné změny, které by přispěly ke zlepšení daného systému. Teoretická část shrnuje informace potřebné k pochopení dané problematiky. Čtenář je zde seznámen s jednotlivými mzdovými formami, zaměstnaneckými benefity, hodnocením práce a složením celkové odměny. Praktická část je zaměřena na systém odměňování společnosti HOCHTIEF CZ. Nejprve je společnost krátce charakterizována. Součástí charakteristiky je i popis vývoje základních ekonomických ukazatelů za posledních 5 let. Dále je provedena analýza lidského kapitálu společnosti. Následně je zanalyzován současný systém odměňování a provedeno vyhodnocení dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti. Na základě analýzy a zhodnocení systému odměňování společnosti HOCHTIEF CZ a dotazníkového šetření jsou v závěru práce vytvořeny návrhy změn, které by mohly přispět ke zlepšení současného systému odměňování.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
MACHOŇOVÁ, Denisa
V posledních letech nabývají privátní značky stále více na popularitě. Na jedné straně jsou velmi důležité pro spotřebitele, díky jejich poměru ceny a kvality, na druhé straně jsou významnými strategickými nástroji pro retailery, kteří se od sebe snaží odlišit. Obecně, privátní značka je značka, která je vlastněna maloobchodními řetězci, nebo ostatními členy v distribučním řetězci. Hlavním cílem této bakalářské práce je zjištění, jak spotřebitelé vnímají privátní značky ve vybraném obchodním řetězci. Práce je založena na dotazníkovém šetření mezi spotřebiteli v hypermarketu Albert. Následně jsou výsledky zanalyzovány ve statistickém programu. V závěru práce jsou navrhnuta možná doporučení pro rozvoj privátních značek v obchodním řetězci Albert.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.