Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání klientského přístupu u vybraných společností realizujících developerské projekty v Praze 13
Schilla, Ondřej ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Lacková, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je shrnutí a posouzení jednotlivých aspektů rozhodovacího procesu při koupi nemovitosti. V teoretické části autor mapuje metody marketingového výzkumu s důrazem na tzv. mystery shopping. Dále jsou v teoretické části vysvětleny základní pojmy s trhem nemovitostí spjaté. První oddíl praktické části této diplomové práce je založen na autorově vlastním dotazníku; autor zjišťuje názory vybrané reprezentativní skupiny potenciálních zákazníků, jejichž odpovědi posoudil a zanalyzoval. Ve druhém oddíle autor zkoumal pomocí metody mystery shoppingu klientský přístup u čtyř vybraných developerských společností, které byly v rámci mystery shopping ohodnoceny, vypisuje dále výhody či nevýhody vybraných developerských společností. Celá praktická část je doplněna o třetí oddíl, kde jsou rozhovory s odborníky, kteří mají odpovídajicí praxi a zkušenosti v oboru trhu nemovitostí a z bankovního sektoru.
Business valuation of the company L’Oréal Česká Republika s.r.o
Lacková, Alena ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Kozelová, Iveta (oponent)
Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty společnosti L'Oréal Česká Republika sro k datu 1.1.2015 pomocí metody diskontovaných peněžních toků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán metodický aparát, který byl následně využit při stanovení hodnoty podniku. V praktické části práce je nejprve představena oceňována společnost, zhotovená strategická a finanční analýza podniku a následně je sestaven finanční plán, z něhož vychází závěrečná ocenění pomocí diskontovaných peněžních toků.
Biopotraviny - aktuální stav odvětví a podmínky trhu v Jihomoravském kraji
Lacková, Alena
V diplomové práci je zpracovaný aktuální stav trhu s biopotravinami a posouzena jejich poptávka. První kapitoly v literárním přehledu se zabývají označováním biopotravin, jejich marketingem, principy produkce a na základě studií jsou posouzeny jejich kvalitativní vlastnosti. Ze statistických dat je analyzován vývoj trhu s biopotravinami a dle odborného průzkumu porovnána ekonomika výroby ve srovnání s konvenční produkcí. V praktické části je vyhodnocený trh v Jihomoravském kraji a srovnány ceny s konvenčními potravinami. V závěrečné části výsledků je provedený vlastní průzkum prostřednictvím dotazníkového šetření, které vyplnilo 300 respondentů z Jihomoravského kraje. Výzkum je zaměřený na znalost biopotravin a motivaci k nákupu, jakou částku jsou spotřebitelé ochotni za ně zaplatit, eventuálně jaký fakt je odrazuje od nákupu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.