|
Dynamická analýza koleje
Kulich, Pavel ; Salajka, Vlastislav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analytickým popisem dynamické soustavy vozidlo - kolej. Jsou popsány základní analytické modely koleje, které jsou následně rozšířeny za účelem přesnějšího popisu dynamických jevů při průjezdu vozidla. Cílem práce je sestavení modelu, který co nejvěrněji popisuje dynamické jevy v koleji. Sestavené modely jsou kvalitativně porovnány s daty naměřenými v terénu.
|
|
Vývoj kvality koleje
Nejezchlebová, Jitka ; Kulich, Pavel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem kvality v čase. V teoretické části je popsána metodika pro měření a vyhodnocování kvality koleje. Praktická část se zabývá úsekovým hodnocením na dvoukolejné trati Brno Maloměřice – Adamov. Pro vyhodnocení byl použit systém MATLAB. Pro vybrané úseky byla provedena regrese grafů pro zjištění vývoje kvality všech parametrů. Regrese byly využity i ke zjištění, který parametr se v čase zhoršuje nejrychleji, ve které koleji se parametry zhoršují rychleji a zda lze říct, že před nebo po opravě je nárůst rychlejší.
|
| |
|
Vývoj kvality koleje
Nejezchlebová, Jitka ; Kulich, Pavel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem kvality v čase. V teoretické části je popsána metodika pro měření a vyhodnocování kvality koleje. Praktická část se zabývá úsekovým hodnocením na dvoukolejné trati Brno Maloměřice – Adamov. Pro vyhodnocení byl použit systém MATLAB. Pro vybrané úseky byla provedena regrese grafů pro zjištění vývoje kvality všech parametrů. Regrese byly využity i ke zjištění, který parametr se v čase zhoršuje nejrychleji, ve které koleji se parametry zhoršují rychleji a zda lze říct, že před nebo po opravě je nárůst rychlejší.
|
|
Dynamická analýza koleje
Kulich, Pavel ; Salajka, Vlastislav (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analytickým popisem dynamické soustavy vozidlo - kolej. Jsou popsány základní analytické modely koleje, které jsou následně rozšířeny za účelem přesnějšího popisu dynamických jevů při průjezdu vozidla. Cílem práce je sestavení modelu, který co nejvěrněji popisuje dynamické jevy v koleji. Sestavené modely jsou kvalitativně porovnány s daty naměřenými v terénu.
|
| |