Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingovej stratégie vzdelávacích mobilných aplikácií
Kovácsová, Monika
Diplomová práce je věnovaná návrhu marketingové strategie pro vzdělávací mobilní aplikace od tvůrce Holucent. Úvodem práce jsou představeny termíny z oblasti tvorby marketingových strategií a online marketingu. Na základě analýzy současného stavu je následně vytvořena marketingová strategie, které základem jsou konkrétní marketingová opatření. Způsob kontroly a měření efektivnosti navrhnutých marketingových opatření je realizovaný prostřednictvím analytických nástrojů. Hlavním přínosem této práce je zlepšení propagace vzdělávacích mobilních aplikací od tvůrce Holucent.
Agilní metodiky a management IT projektů
Kovácsová, Monika
Stejně jako ostatní disciplíny, management IT projektů se neustále vyvíjí, vznikají nové techniky a zakládají se modernější a efektivnější přístupy. Agilní management projektů patří mezi nejnovější, nejinovativnější a nejčastěji zmiňované přístupy v současném projektovým řízení. Mnoho odborníků tvrdí, že se stávají projektovým managementem 21. století. Tento přístup, vyvinutý právě v oblasti vývoje softwaru, přinesl množství novinek a výhod, ne jen pro tým vyvíjející software, ale aj pro samotných zákazníků projektů. Táto bakalářská práce se podrobně zaměřuje na jednotlivé agilní metodiky, sumarizuje výhody, které přinášejí a porovnává jich s tradičními metodikami vývoje softwaru.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.