Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení řidičů tradičních taxislužeb a alternativních služeb z hlediska pracovního práva
Kotara, Jan ; Tomšej, Jakub (vedoucí práce) ; Morávek, Jakub (oponent)
Postavení řidičů tradičních taxislužeb a alternativních taxislužeb z hlediska pracovního práva Abstrakt Cílem této diplomové práce je aplikovat definiční znaky závislé práce na činnost vykonávanou řidiči v tuzemské taxislužbě a na základě této analýzy rozhodnout, zdali povaha této práce skutečně odpovídá deklarovanémupostavení řidičů jakožto nezávislých poskytovatelůpřepravní služby zprostředkované třetím subjektem,nebo zdali vzhledem k případnémunaplnění znaků závislé práce jde o misklasifikované zaměstnance,kterým přísluší veškeré pracovněprávní benefity s takovým postavením spojené. Předmětem zájmu přitom není pouze činnost "tradičních," nýbrž i "alternativních"řidičů působících v taxislužbě.Práce se proto nejprve v první kapitole zabývá fenoménem sdílené ekonomiky, který údajně ospravedlňuje výše zmíněnou dichotomii a v očích některých autorů je důvodem pro zvláštní právní zacházení s některými aktéry působícími na trhu. Skrz analýzu teorie sdílené ekonomiky s důrazem na sektor přepravy, historickýexkurz do sdílení přepravní kapacitya komparaci fungování služeb BlaBlaCar a Uber je dovozeno, že subjekty, jimiž se práce zabývá, nelze subsumovat pod pojem sdílené ekonomiky. Dále je rozebrána judikatura SDEU, na jejímž základě je Uber kvalifikovánjakožtoslužba v oblasti dopravy a je možné na ni aplikovat...
Aktuální trendy v řízení vztahů se zákazníky
Kotara, Jan ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Aktuální trendy v řízení se zákazníky" se zabývá, jak již samotný název napovídá, problematikou řízení vztahů se zákazníky (tj. CRM - customer relationship management), a to s důrazem na faktory, které v posledních letech formovaly její dnešní podobu. První část práce, část teoretická, se věnuje definici pojmu řízení vztahů se zákazníky a jeho teoretickému zasazení do moderní marketingové teorie, včetně stručného pohledu do historie. Vzhledem k příkladu rozebíranému v praktické části věnuji samostatnou sekci specifikům CRM v oblasti retailu. Po představení důležitosti dat a jejich analýzy pro CRM následuje nejdůležitější sekce teoretické části věnovaná aktuálním trendům - s důrazem na problematiku moderních věrnostních programů, omnichannel strategie a sociálního CRM. V druhé části reflektuji jednotlivé teoretické poznatky na praktickém příkladu, kterým je maloobchodní řetězec Tesco. Cílem této práce je odhalit nedostatky řízení vztahů se zákazníky u vybrané společnosti a návrh způsobů jejich odstranění vedoucí k implementaci efektivního řešení CRM.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.