Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Guerilla marketing and its use in commercial communications
Koišová, Stanislava ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem mé diplomové práce je "Guerilla marketing a jeho využití v komerčních komunikacích." Za hlavní cíl práce jsem si stanovila vymezení nových forem marketingové komunikace a posouzení jejich možného uplatnění v segmentu malých a středních firem se zvláštním důrazem na guerilla marketing. Celá práce je koncipována do tří základních částí, kdy první dvě kapitoly představují teoretický pohled, jak na marketing obecně, komerční komunikace a nové trendy v oboru, tak i na samotný guerilla marketing, prostřednictvím jeho definování a vymezení hlavních charakteristik, jakož i základních druhů. Třetí kapitola je tvořena představením dvou konkrétních marketingových kampaní využívajících nástroje Guerilla marketingu a jejím závěrem je analýza dotazníkového šetření.
Marketing strategy of a selected brand
Koišová, Stanislava ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je "Marketingová strategie vybrané značky". Hlavním cílem mé práce je analyzovat marketingovou strategii módní značky Orsay a následně navrhnout odpovídající zlepšení. Celá práce je koncipována do tří základních bloků. Teoretická část představuje základní teoretická východiska, na které následně aplikuji v praktické části současnou marketingovou strategii značky Orsay. Poslední část tvoří vlastní dotazníkový výzkum, jeho výsledky a navrhovaná opatření a zlepšení, které by mohly dopomoci k nárůstu prodeje a tím i zisků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.