Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Process of preparation and launch of new products of L´Oréal on foreign markets (case study of specific brand)
Kočerginová, Tatiana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kolomijcová, Bianka (oponent)
Diplomová práce popisuje a analyzuje proces zavádění přípravků značky Matrix Total Results na český, slovenský a maďarský trh. Teoretická část rozebírá životní cyklus výrobku, marketingový výzkum a marketingový mix. V analytické části je konkrétní opis navržené strategie a procesu zavádění přípravků. Závěrem je vlastní analýza strategie a naplnění cílů.
Communication strategy of project LMS in Česká spořitelna a.s.
Kočerginová, Tatiana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dembowski, Filip (oponent)
Bakalářska práce je zaměřena na přípravu a tvorbu komunikační strategie v projektu LMS v České spořitelně a.s. Teoretická část ozřejmuje pojmy jako komunikace, druhy a formy komunikace a komunikační strategie. V praktické části je navržena konkrétní podoba komunikační strategie, popsána je i její implementace a následné zhodnocení její efektivnosti. Základem pro tuto bakalářskou práci jsou osobní zkušenosti s tvorbou komunikační strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.